Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sportscafé i København

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en super fed idé!

Men synes, at du allerede nu, kan se på hvad de forskellige ting vil komme til at koste ca.. F.eks. noget licens til kampe

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:25

At have sparet 500.000 op som 16 årig tager jeg sku hatten af for.

Det flot! 

Noget andet - super god idé! - Men lige københavn? Er der ikke i forvejen 800 forskellige spillesteder? Noget andet er målgruppen, - hvem ligger flest penge? Ludomanerne som er over 20? traveheste, fodboldkampe, curling - hvor ligges pengene?

Hvem henvender man sig til? unge mennesker i samme alder? De kan ikk drikke alkohol - bruger ikke penge på samme måde.

Nu har jeg selv været med til at drive et diskotek i Odense - og kan da sige at ungfester 16+ gav måske 400 betalende gæster i indgangen pr aften. Men lagde nada niks i baren.

Bare en tanke!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Præcis 500000 som 16 årige - hvordan har du fået fingre i dem?

Da jeg var 16 år havde jeg ca.20000 kr.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:59

Det var nogle ting jeg lige skal tænke lidt over. Jeg har ikke rigtig sat mig ind i økonomien endnu, men det var nogle gode ting du kom op med. Tak for hjælpen :)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:01

har arvet ret mange penge, men jeg vil kun ligge 1-200.000 til side, som jeg kan bruge, men vil se om jeg ikke kan få noget sponsor eller noget lignende, og håber også på at kunne starte den op med en anden så man kan dele udgifterne :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)