Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sportscafé i København

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er en ambitiøs dreng på 16 der gå rundt med tanken om at starte min egen sportscafé i København. Den skal være startet HELT fra bunden, og ikke være ligesom f.eks. Pitstop eller andre sportcaféer. jeg har selv et par ideer til hvordan den skal se ud og drives, men det ville være fedt med nogle inputs fra jer. jeg kunne f.eks. godt tænke mig at der var nogle aftenarrengementer, som boksning hvor man samtidig kan deltage i konkurrencer. Her er mine idéer:

* God reklame, og stort reklameskilt ude foran.

* Fed belysning, så man kommer i rette stemning til en god kamp.

* Godt sandwiches som er friske og lækre og mulighed for bestilling af pizza fra et nærliggende pizzaria - kunne eksempelvis også være en aftale man kunne lave med pizzariaet som kunne ligge nogle penge i det.

* Fadølsmaskine og lækre drikkervare.

* odds, ved disken. evt. en sponsor aftale med et spillefirma som kunne være "Hovedsponsor" i caféen, og som kunne ligge nogle penge i det.

* Mange skærme, så alle kan se og et par storskærme hvor man kan vise f.eks. DAGENS KAMP(e).

* Gode siddemulighedder med sofaer og barstole, selvfølgelig i lækkert betræk.

* Frit internet, så der er mulighed for online gambling eller bare surfing.

* Spillemaskiner og aktivitetsborde. Eksepelvis bordfodbol, bordtennis.

* (MÅSKE) consoller som Ps3 eller Xbox hvor man kunne lave konkurrencer eller man kunne sidde og spille mod venner på en storskærm.

* Mulighed for bestilling eller reservationer til store kampe, eller firmaer som har lyst til at holde noget.

* Betaling ved indgangen, men den er jeg i tvivl om, for ved ikke om det ville skræmme for mange kunder væk.

* Unge medarbejdere som er angageret og selv kan lide sport. De skal kunne lide at arbejde der og have det sjovt.

Hvis du har nogle gode ideer eller andet input så vær rigtig venlig at skriv en kommentar.

På forhånd tak.

Venlig hilsen Anders 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:27

Hej Anders,

Det lyder som et spændende projekt. Hvor meget startkapital har du?

Alene rettighederne til at vise sportsbegivenhederne i caféen er en stor udgift, så vidt jeg ved.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:31

Lyder som en pisse fed ide!

Drømmer om noget lignende i Silkeborg, da vi ikke har skyggen af et ordentligt sted, hvor der vises sport blandet med godt mad og drikke!

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:32

Lyder som en utrolig spændende idé! 

EDIT: Er det en 'drøm' eller det realistisk? 

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:29

Hvis danskespil stiller automater til rådighed så du kan tjene penge, må du ikke reklamere for bookmakere på nettet eller opfordre til spil hos dem.

Kombinationen af udskækning af spritus og spil for penge bliver meget svær at få tilladelse til hvis muligt detsværre.

Simon

Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:38

@Simon

Pitstop bruger da kombinationen alkohol/spil? Men skal ikke spille klog, men når Pitstop kan, så må det vel være muligt. 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 21:39

Meget grundig idé. Flot.

Hvad med økonomi?

For at det skal blive super succes, så skal du ansætte en stor gruppe af seksuelle unge kvinder.

Eksempelvis:

Mandag: Brunetter

Tirsdag: Blondiner

Onsdag: Rødhåret

Torsdag: Sorthåret

Fredag: Mix

Lørdag: Mix

Søndag: Mix

Samt skal alle de ansatte have tætsiddende dommer uniformer på eller hverdag en forskellig sportsgrens spillerdragt.

Smile

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 00:27

er så småt begyndt på at arbejde for at få råd. Har vel lige pt. lidt over 500.000 så der et stykke vej igen, men tænker om man ikke kan få en slags sponsor til at ligge lidt penge i det ? :)

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 00:29

Det er klart realistisk, men mangler dog stadig lidt penge. Det er en drøm jeg har haft i mange år, og kunne rigtig godt tænke mig at starte den op med en anden, så man kan dele de udgifter der nu kommer, og selvfølgelig også indtægterne.

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 00:32

klasse idé, det havde jeg ikke tænkt på, den skal jeg lige se på, også hvad der er lovligt osv. :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)