Nu hopper jeg lidt udenfor emnet (undskyld) men: Gi dig selv den oplevelse på Kreta, at gå en tur gennem Samaria Kløften (Ca.10 km). En naturoplevelse, der helt klart kan anbefales. Der føler man sig lille "på den fede måde". God Ferie. Og så tilbage til emnet |
Technocowboy:Man kan helt sikkert godt være ærlig og fornuftig uden at være grov. Problemet med skriftlig kommunikation er at man ikke har nogen fornemmelse af modpartens....
Jeps - jeg tager ned til 35 grader på Kreta i morgen - ikke så meget for at holde ferie, men mere fordijeg ser det som en del af mit sociale ansvar at holde gang i den græske økonomi
mvh
Jan
Jeg er helt enig^ Og det er heller ikke som sagt fordi jeg på nogen måde er ude på at støde andre folk.. Men synes bare stadigvæk folk pakker tingene for meget ind, når de siger "deres ærlige mening"..
Jeg er helt enig, og synes faktisk også det er det jeg prøver på at sige.. Jeg har det nogle gange med at tænke for hurtigt i forhold til hvad jeg skriver eller vil skrive :) - Hvilket man formentlig også opdager ved nogle af mine indlæg...!?
Og jeg er helt enig i at det er svært at kritisere når manikke har fornemmelsen for modpartens kropssprog eller reaktion.. Og det er også lidt det jeg opsøger nu, med hvordan man - uden at være grov, men på en konstruktiv måde formår at give kritik på en ordentlig måde?
- Don't even mention it... God tur