Hej alle derude.. Jeg vil gerne lavet et firma, men har nogen grundlæggende spørgsmål om hvordan jeg skal køre det og hvordan jeg kan tjene på det.? Ideen Jeg vil gerne lave et firma hvor man sørger for de ældre for besøg, og omsorg. En slags besøgsven. Jeg ved der er er andre virksomheder der har den samme ide, men jeg har nu andre nye inputs til hvordan dette skal foregå ( som jeg af gode grunde ikke kan sidde og sige her). Spørgsmål Men mit spørgsmål til jer er hvordan skal man lave en forretningsplan, dvs hvordan får jeg tjent noget,? Hvem skal lønne mine medarbejder? Skal jeg samarbejde med min kommune? osv. Håber jeg får nogen gode og svar. Glæder mig til at høre fra jer |
Gåde råd søges
- 1
Ud over din mail skal du lige skrive nogle tanker ned om hvad du vil opnå, bare i stikord så tager vi den derfra. med venlig hilsen Nikolaj |
Hej Nikolaj TUSIND TAK WAUW sikke et svar at få sådan en Tirsdag aften/nat. Er du interesseret i at høre alle mine ideer eller kun denne ene her? For det skal siges jeg har nemlig flere og skal vide præcis hvad for en jeg skal satse på til at starte med. Endnu engang tusind tusind tak. Mvh |
God ide jeg følger med på sidelinden for syndes det lyder spænde men held og lykke med arbejde. |
Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.
Tusind tak for din ros, du må meget gerne gå ind og se på mine andre tråde og kommentere om det er en god ide eller ej, jeg har også en afstemning på en af trådene. Tusind tak for din tid Mvh |
Der findes masser af iværksætter kurser i de forskellige kommuner. Der findes også et Iværksætter-klippekort som du kan benytte Læs evt. mere på http://www.startvaekst.dk Venlig hilsen Finn
|