Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gåde råd søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude..

Jeg vil gerne lavet et firma, men har nogen grundlæggende spørgsmål om hvordan jeg skal køre det og hvordan jeg kan tjene på det.?

Ideen

Jeg vil gerne lave et firma hvor man sørger for de ældre for besøg, og omsorg. En slags besøgsven.

Jeg ved der er er andre virksomheder der har den samme ide, men jeg har nu andre nye inputs til hvordan dette skal foregå ( som jeg af gode grunde ikke kan sidde og sige her).

Spørgsmål

Men mit spørgsmål til jer er hvordan skal man lave en forretningsplan, dvs hvordan får jeg tjent noget,? Hvem skal lønne mine medarbejder? Skal jeg samarbejde med min kommune? osv.

Håber jeg får nogen gode og svar.

Glæder mig til at høre fra jer

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 00:26
Du kan sende mig en personlig besked med din email, så vil jeg gerne hjælpe dig på vejen. Har diverse skabeloner osv. du må få.
Ud over din mail skal du lige skrive nogle tanker ned om hvad du vil opnå, bare i stikord så tager vi den derfra.
med venlig hilsen

Nikolaj
Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 00:37

Hej Nikolaj

TUSIND TAK

WAUW sikke et svar at få sådan en Tirsdag aften/nat.

Er du interesseret i at høre alle mine ideer eller kun denne ene her? For det skal siges jeg har nemlig flere og skal vide præcis hvad for en jeg skal satse på til at starte med.

Endnu engang tusind tusind tak.

Mvh

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 05:58
Hej

God ide jeg følger med på sidelinden for syndes det lyder spænde men held og lykke med arbejde.

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 09:53

rvejsgaard:
God ide jeg følger med på sidelinden for syndes det lyder spænde men held og lykke med arbejde.

Tusind tak for din ros, du må meget gerne gå ind og se på mine andre tråde og kommentere om det er en god ide eller ej, jeg har også en afstemning på en af trådene.

Tusind tak for din tid

Mvh

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:28

Send mig lige en Pb med mail og ide du går og pønser på.

Jeg beklager men har haft travlt her på det sidste og har ikke kunne være aktiv.

med venlig hilsen

Nikolaj

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 17:41

Trisha82:
Men mit spørgsmål til jer er hvordan skal man lave en forretningsplan, dvs hvordan får jeg tjent noget,? Hvem skal lønne mine medarbejder? Skal jeg samarbejde med min kommune? osv.

Der findes masser af iværksætter kurser i de forskellige kommuner.
De er netop til for at svare på den slags spørgsmål.

Der findes også et Iværksætter-klippekort som du kan benytte

Læs evt. mere på http://www.startvaekst.dk

Venlig hilsen

Finn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)