Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut med stjålne nummerplader...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
VI har fået forhandlingen i Europa af produktet Plate Keeper, der gør det svært for en tyv at stjæle nummerplader.

Produktet er en lille pakke med unikke skruer samt et værktøj, der passer til disse, så det ikke er muligt for tyven at skrue pladerne af.

Plate Keeper er udviklet og produceret i USA.

Vi søger en samarbejdspartner, der kunne tænke sig at arbejde intenst på at få produktet ud i de største kæder i Europa.

Jeg kan kontaktes på 50568040.

Med venlig hilsen

Mats Bro
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MatsB

Ikke fordi jeg ikke tror at produktet har potentiale, for det har det bestemt. Kom bare til at tænke på en ting.

Tyvene finder helt sikkert ud af, at dette kommer på markedet, og så anskaffer de sig selv disse skruer og skruetrækkere... Og så er problemet der igen, med at der bliver stjålet nummerplader.

Dette har ikke så meget med din efterspørgsel med samarbejdspartnere at gøre, men kom bare lige til at tænke på det. :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Pøjpøj, med produktet, Mats. I modsætning til Anders, tror jeg ikke, at potentielle nummerpladetyve er så tjekkede, at de render rundt med specialværktøj. I England, hvor sportsmotorcykler er ret udbredte, er det normalt, at man monterer dyre sportsudstødninger med specialbolte som igen kræver specialværktøj -

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nittet min på. Dem er der ingen der stjæler Big Smile

Desuden tror jeg ikke det er lovligt. Da man skal gå på Politi stationen for at få skruer og hætter.

Min løsning er heller ikke lovlig.

Men helt klart et stort problem specielt i England, med over 40.000 nummerplader der bliver stjålet hver måned. Så markedet er der helt sikkert.

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da på ingen måde ulovligt. Nummerpladen skal bare være fastmonteret i en lodret læselig position uden noget der dækker den.

God ide at nitte dem på. Du skal bare huske at betale vægtafgift og forsikring, for du har et problem hvis politiet en dag vil have pladerne Stick out tongue

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)