Hej Amino Jeg står og skal have et par simple men lækre hjemmesider klar til den 1. August Hjemmeside 1: Info side med diverse tekst og billeder + 2-3 undersider - skal laves med 3 sprog! Flot og stilrent, men uden de store tekniske finurligheder. Siden er til et nyt brand vi meget snart lancerer. Hjemmeside 2: Info side med diverse tekst og billeder + 2-3 undersider Flot og stilrent, men uden de store tekniske finurligheder. Siden er blot en info side til min seneste virksomhed. Hjemmeside 3: pondusdenmark.dk - skal lige have en makeover - UDEN flash på forsiden! - jeg har back-up filer på denne så tænkte man måske bare kunne gå ind og ligge nogle nye billeder på og redigere i teksten. - tror ikke dette tager mange minutter egentlig :) Denne 3 .hjemmeside er sat op så jeg ikke selv kan redigere tekst mv. - jeg ville meget gerne have at de to nye sider bliver sat op således at selv med meget lidt kendskab til programmering/design kan gå ind og ændre og opdaterer siderne.
Vil meget gerne have dit bud snarest muligt - og gerne seperat for de enkelte sider, således at jeg kan vælge og vrage, da nogle af siderne haster mere end andre. Ser frem til at høre fra jer. MVH Bendtsen |
Hej,
Jeg vil lave din hjemmeside nu 2 for 700kr. Du kan ringe til mig eller sende en PM.