Vi har et mindre problem med Paypal - Når vi går ind for at godkende betalinger så er der ingen knap til at godkende betalingen.
Se billedet herunder:
Vi har skrevet frem og tilbage med Paypal og ærlig talt virker de fuldstændig ligeglade med problemet. Er der nogen andre der har oplevet dette og evt. har en løsning på dette??
Jeg har ikke en direkte løsning på problemet, men tænker på, om du har installeret en sikkerhedspakke på din pc (Norton eller tilsvarende) eller en ad-blocker, som går ind og fjerner knappen.
Mit Norton Internet Security fjerner f.eks. enkelte reklamebannere her på Amino - formentligt, fordi programmet opfatter dem som spam eller andet "farligt".
Jeg har selv kastet mig over PayPal til brug for en tjeneste, jeg arbejder på i øjeblikket, og er heller ikke altid lige begejstret for brugervenligheden hos PayPal - deres Sandbox (testområde) har jeg endnu til gode at få til at virke, selvom jeg har fulgt vejledningen.
Det er vel fordi Paypal er en "e-wallet" hvor man ikke skal godkende betalinger, da de overføres automatisk til din Paypal konto. Jeg acceptere Paypal på begge mine sites, og jeg har da ingen mulighed for at afvise en betaling ?
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.