Jeg søger et godt tilbud fra dig... Jeg har erhvervet hvad jeg selv mener er et godt domænenavn til en pris sammenligningsside og ønsker i den forbindelse at høre, om der findes nogen derude, som har kendskab til at lave en sådan? Det er sandt at der allerede findes en del af denne slags sider, men vil måske forsøge mig på markedet alligevel - who knows Har selv forsøgt at søge nettet tyndt for at finde eventuelle scripts eller tilbud på sådanne sider (de ser jo ikke allesammen særlig svære ud at lave), men har ikke kunnet finde noget brugbart dertil. Ideen er som hos flere andre, at man skal kunne danne sig et overblik over hvilken udbyder der er billigst med hver deres fordele og ulemper samt et ratingsystem. Regner med det måske kunne laves i Wordpress, da jeg har lidt erfaring med at styre et sådan system, men et almindeligt CMS system der er overskueligt ville måske også være interessant. Jeg søger dermed både system til styring af siden samt et design af siden - designet behøver dog ikke være overdrevet, også fordi siden gerne skal kunne loade forholdsvis hurtigt, men den skal gerne være pæn og præsentabel - måske simpel i udseendet. Men før teksten her løber løbsk for mig, så kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen derude har kendskab til sådanne sider og måske vil kunne komme med et cirka prisoverslag af, hvad det cirka vil kunne koste af fremstille. Det er klart, at det kan variere meget med prisen afhængig af funktioner og design på siden, men et forsigtigt bud vil også være rart. Håber at høre fra nogle |
Hej.
Du skal være velkommen til at kontakte mig på kontakt@epweb.dk
Du kan se referencer her: www.epweb.dk
Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen