Hej med jer Jeg skriver fordi, jeg overvejer at starte en virksomhed op sammen med to kammerater. Vi har tænkt os at lave en hjemmeside, hvor virksomheder kan skrive deres vagtplaner ind, og på den måde gøre det overskueligt for medarbejdere i diverse virksomheder, noget som minder meget om bl.a. tamigo. Vores målgruppe vil primært være, cafeer,bagerier, og andre små virksomheder, som dog godt kunne gøre brug af en vagtplan på internettet. Er der nogle herinde, der vil komme med deres bud på om det er en god ide? Hvilke muligheder der er? Og hvad man måske kan gøre anderledes i forhold til de andre konkurrenter der er på markedet? På forhånd tak |
Hej Afzal!
Personligt syntes jeg at det lyder, som er meget spændende koncept.
Med hensyn til om det er en god idé afhænger jo af så meget.
Hvor meget tror i selv på at ideen vil lykkedes?
Hvis det er noget i brænder for og tror på, så syntes jeg at i skal "go for it".
Jeg har nogle forslag til hvad i kan gøre inden i tager skridtet:
- Tjekke om der er et marked indenfor det.
- Finde ud af om i har kapital nok til op start.
- Finde ud af om i har nok kapital til at holde virksomheden kørende, også selvom at der skulle være lavvande i kassebeholdningen.
- Finde ud af om det er noget i virkelig vil, og om i selv tror på at nå til tops.
- Danne jer et netværk.
I er velkommen til at kontakte mig, jeg vil meget gerne være med i jeres netværk, hvis det er noget, som i har lyst til, det er op til jer (kontakt oplysninger står til sidst).
Har i brug for hjælp med hjemmesiden (til logo etc.), så er i også meget velkommen til at kontakte mig.
Jeg har nemlig nogle meget dygtige freelancers ved hånden, som står klar til at servicere dig, hvis det skulle være aktuelt.
De er billigere end mange andre webudviklere, men ikke mindst meget kompetente!
Jeg har nemlig nogle meget dygtige freelancers ved hånden, som står klar til at servicere dig, hvis det skulle være aktuelt.
De er billigere end mange andre webudviklere, men ikke mindst meget kompetente!
I er velkommen til at kontakte mig på:
E-mail: rasmus@nicolaisen
Jeg ser frem til at høre videre fra jer

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen
Rasmus T. Nicolaisen