Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min idé

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé som kan bliver din, alt hvad jeg kræver er 10% af hvad i tjener.

Idéen handler om en golf gadgets.

Igår var ude golf, da jeg tår 300m oppe af en 515m og ville lukke nogle igennem.

Da jeg næsten bliver ramt af en bold. Så slår det mig at hvis man laver en lille gadget som kan råbe "fore" 

Vh.

Madsll

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:04

Hej Madsll

Egentlig er det meget nemt.

Man tager en digital walki, og sætter den op, sådan at hver 18 huller har sin kode, og når man så entre en bane, så taster man koden.

Og når en slår, så sender man et signal, så der kommer en beeb lyd på den bane, man slå på. Eller hvad det hedder, når man nu banker den kugle afsted. Og det kan så være en selv der sætter den til at hyle, men også en kontakt i det der holder kuglen....

Fordellen ved en digital walki, er at man kan bruge samme frekevens til alle baner, og derfor ikke skal beslaglægge en masse kanaler.

/Kenneth

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 10:18

Hej Kenneth.

Det lyder virkelig godt, men i golf er der mange der gerne vil gå og nyde naturen hvordan kan de det når der er en bip lyd?

//Madsll

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 15:08

Hej

Ikke for at være negativ, men hvis dit ønske var at tjene penge på din ide, var det nok ikke så smart at fortælle offentligt hvad ideen var. Ideen er nu offentlig ejendom, og du vil ikke kunne kræve betaling for den.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen (som ikke selv laver gadgets)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)