Haha :D Jeg gik heller ikke amok. Overdrivelse :) Jeg tænkte kun, det kan da umuligt passe og søgte så eftersvar men intet fandt. Skrev på amino og I fik mig til at se at jeg havde overset det punkt, med så længe det ikke genere dine omgivelser :) |
igang:Men jeg forudser at du får utroligt store problemer med stress og dårlige nerver, hvis du fremover går i panik hver gang du læser og tolker noget, der MÅSKE kan have negativ konsekvens for dig.
Ja, tænkt på hvor galt det kan gå når han når til at læse om moms og regnskaber
Ej spøg til side...
Hvorfor er det du er blevet nervøs for om du må drive virksomhed?
Der er rigtig rigtig rigtig mange enkeltmandsvirksomheder registreret på private bopæle, jeg vil gætte på at omkring 95% af alle enkeltmandsfirmaer i Danmark er registreret med adresse på indehaverens bopæl, og at langt størstedelen aldrig har været i kontakt med kommunen omkring hvorvidt de rent faktisk må drive deres virksomhed fra bopælen.
Hvis det var mig der var ved at starte en webshop op hjemmefra, så ville jeg blot registrere virksomheden hos E&S og så ellers tage den derfra og ikke bekymre mig om kommunen før de eventuelt måtte finde på at henvende sig.
Hvis alt går galt er det værste der kan ske jo sådan set at du skal flytte firmaadressen et andet sted hen, og det er jo trods alt til at overskue.