Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Ekspert blogger

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Så vær konstruktiv og skriv til den enkelte blogger og husk også at rose dem der er dygtige.

Hej

Ser du det med konstruktiv kritik, er en man svær en, for mange vælger at se det negative i det.....Og det er jo noget som du jo ved at vi kæmper en brav kamp med her på debatten.

Men ellers er vi jo enig.

/Kenneth

Ps udvikling sker via feedback. Og ikke via at man tror at man er gudsgave....og det uanset hvem eller hvad man er. Så husk al kritik er god kritik, det er bare ikke alt man kan efterleve.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:41

Kan der være andre forklaringer på de mange stjerner til "dårlige" bloggere end skulderklapperi?

Kunne det tænkes at smag er forskellig? At der findes nogle mennesker der er så vanvittige at de synes de blogindlæg jeg afskyr, er interessante ??? Adrig har jeg hørt noget så tåbeligt !!! :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09

Jørgen Olsen:

Kunne det tænkes at smag er forskellig? At der findes nogle mennesker der er så vanvittige at de synes de blogindlæg jeg afskyr, er interessante ??? Adrig har jeg hørt noget så tåbeligt !!! :D

Hej

Som provokation, så jo kan jo godt tænkes.

Men det er så noget at jeg må arbejde med. For ærligt, så er vi mange mennesker her, med forskellig baggrund, forskelligt synspunkt, og forskelligt sprogbrug.

Nu ved jeg at mange af bloggene egentlig ikke interresserer mig, men alligevel læser jeg dem, til tider. Og når jeg så støder på et der mere minder om et salgsbrev end en egentlig blog, og folk huer, som var vi tilbage i de gode gamle pyramide spil, så får det desværre mine tanker til at spille mig et pus.

Og må så også sige at jeg trækker mig her, for kan da ærligt se at jeg er et produkt af et usædvanligt psykologisk spil i mit eget hjernespin.

/Kenneth

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 10:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kan jeg kun tage det ud fra mit eget perspektiv. Men sådan som jeg ser det, så savner mange ekspertblogs faglig substans og jeg tror også det er lidt det, som folk efterlyser.

Der nogle ekspertbloggere som er virkelig dygtige til at komme med gode faglige råd og oplæg der kan diskuteres. Men der er også nogle, hvor fagligheden bliver trykket over i baggrunden og der bliver sådan noget mudret noget, med for høj grad af personlig fokusering omkring det man snakker om.

Blogs er på den anden side også et meget let medie, hvor man kan komme med de tanker, man har her og nu. Så en god ide kunne måske være at lave en adskillelse mellem det personlige og faglige og lave fremhævede artikler, ligesom de gør på f.eks. kommunikationsforum, hvor der er fokus på det rent faglige indenfor et givent område og hvor kvalitetskravene og derved også energien i at skrive det, bliver sat noget højere. Det tror jeg mange kunne drage stor glæde af.

Jeg syntes personligt, at de guides som lægger i downloadsektionen burde fremhæves meget mere og sektionen burde udbygges. Jeg har haft stor glæde af den guide, der er skrevet om opstart af konsulentvirksomhed, men jeg forstår samtidigt ikke hvorfor, der er så lang mellem, at jeg kommer ind på forsiden, til jeg fandt informationen jeg skulle bruge. Det var sådan lidt tilfældigt jeg fandt den, for der var ikke noget fra forsiden af der pegede imod de artikler og de lægger sådan indenunder diverse et eller andet sted. 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)