Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige websitetekster..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Stående tilbud for Amino-folket.. Wink

WEBSITETEKST SKRIVES..

Der er to muligheder:

1. Jeg redigerer, omskriver, retter din tekst.

2. Eller jeg skriver en helt ny tekst.

2 forskellige løsninger og 2 forskellige priser- men begge er gode tilbud.

Hvad ønsker du? Jeg skriver på dansk og engelsk.

Her på mit website kan du læse mere om hvad jeg står for og hvad jeg kan. 

www.neozones.dk

Kontakt mig på Amino med en pb og få tilbuddene som begge er fratrukket 1000 kr ift normalprisen.

Eller skriv til min mail fmpost@privat.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:07

Big SmileJa Flemming !

YesDu er en energisk handelsmand - "hatten" af for det

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:30

vis jeg har forstået korrekt jeg bestiller 2 tekster der ca. koster 1000 kr og du trækker 1000 kr, altså nærmeste gratis tekster hvad jeg kan forstå

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:38

Mikael christiansen:
vis jeg har forstået korrekt jeg bestiller 2 tekster der ca. koster 1000 kr og du trækker 1000 kr, altså nærmeste gratis tekster hvad jeg kan forstå

YesJa Mikael, det er vigtigt og forstå rabatstrukturen, især når det er en jyde (ironi kan forekomme)Wink

Her er det vel godt du ikke bruger PM er, så vi andrte kn følge med.

Din egen og min egen side kunne nok trænge til en overhaling ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41

tak for det Ib.Yes 

Det er som at spille fodbold: det har altid været min filosofi at hvis du vil vinde kampen må du spille offensivt, frem for at fedte den hjem..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

nej nej mikael

prisen for en redigeret, omskrevet tekst er 2000 dkk ( efter rabatten på 1000 kr er trukket)

prisen for en helt ny tekst er 3000 dkk ( efter rabatten er trukket)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:51

Mikael christiansen:

hahahaha, kanon logik Michael, den fortjener næsten en ekstra rabat *lol*

Best regards

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:56

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:

YesJa Mikael, det er vigtigt og forstå rabatstrukturen, især når det er en jyde (ironi kan forekomme)Wink

Her er det vel godt du ikke bruger PM er, så vi andrte kn følge med.

Din egen og min egen side kunne nok trænge til en overhaling ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Korrekt min side kunne virkelig  trænge til en tekstforfatter, jeg har opsagt dandomain da min webmaster synes det ville dyrt at udvide der men skulle lige vel hvad have mere plads for der er ikke mere GB plads der skal altså have en server - måske vps server - ekstremt stort webhotelle

han mente surftown billigste vps står jo i 79 kr , men så kom al den nedtiden og regn mv.

alle andre er dyrere men har sådanne set svært lige nu ved at finde den rigtige løsning så jeg kan begynde at opdele siden mere det fylder ekstra GB det gør film og flere billeder også som heller ikke er plads til , det næste problem vis ligger al det på siden er der trafik på siden og der bliver man også forvirret alle priser er forskellige .

men jeg bestemmer mig nok i løbet af næste uge så kan der også komme en tekstforfatter på siden , når jeg lige måske har delt siden op mere , men jeg kan nok ikke selv rette alle fejl og der er det dejligt med disse her tilbud til os amino.dk bruger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Du kan kontakte mig, og få en uforpligtende uformel snak om hvad jeg kan gøre for din forretning, tekstmæssigt.Idea

Hav en Go dag

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

[Y]BeerYes Ja med de rabatter bliver Mikael vel ikke helt klædt af?

Det var vel været med en maler, der vil vel blive smurt tyk på regningen, det er måske mere dækkende?

Ved du hvordan det går med de malere i Esbjerg der er ude med tilbud? bør de ikke i stedet bruge det på egen hjemmeside.?

Ja som du måske kan forstå på "falderebet" mener jeg bare, at man skal passe på prisparameteret. Men det tror jeg også du er opmærksom på? Men man kan vel også gøre opmærksom på sig selv på andre måder end med prisen

I vores branche tror jeg det vil være rene selvmord kun at bruge prisen, men hvis filosofien er a la Simon Spies, har man alligevel et par tomme flysæder er det bedre med 200 kr. stykket end 0 kroner, så kan jeg godt følge den. Men ikke for hele sortimentet.

I vores branche bruger vi også prisen som "lokke mad". Og hvad er det for priser vi huske fra restaurant besøget? prisen på desserten eller hovedretten?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)