Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet webbutik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 07:59

Hej Web-Ben.

Tillykke med din nye butik.

Lidt blandet feedback:

1) Overvej at runde fragtprisen op til 50 kroner eller endnu bedre ned til 49,00.

2) Det ser lidt rodet ud at "Læg i kurv" knapperne på forsiden hopper og og ned afhængig af længden på vareteksten. Knapperne kan med fordel alignes i bunden.

3) Teksten "Her kan du betale med VISA, Dankort/VISA Mastercard m.m." kan ændres til "Betal med Dankort, Visa, Visa Electron eller Mastercard". Det lyder pænere og er en mere logisk rækkefølge.

4) På jeres produkter står der fx. "Lagerstatus: 2011-07-04". Besøgende aner ikke, hvordan det skal tolkes.

5) Det giver ingen mening at bruge Magentos egen "Sæt på ønskeseddel" funktion. Hvis I vurderer, at jeres produkter har gavepotentiale (og det har de sandsynligvis), så brug i stedet et plugin til en universel ønskeseddel. Det øger sandsynligheden for, at at ønskelisten sendes markant.

6) Overvej at linke til eksterne tests af fx. jeres objektiver. Det er god service for brugerne - og på trods af risikoen for at folk aldrig finder tilbage, så vil det formodentlig være en god idé alligevel. Det har også en (begrænset) SEO effekt.

7) I er ikke helt konsistente i jeres brug af store og små bogstaver. I menuen "Blæk til printere" står der fx. "Originale Blækpatroner" og "Laser toner".

Det var vist alt.

PS. Hvis I har brug for hjælp til oprettelse af AdWords kampagner, så kontakt mig og få et godt tilbud Smile

Mvh Troels.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:41

5 øre er afskaffet korrekt rund ned til næste runde tal , ved godt det er en webshop men folk ser ikke mere dette tal. Kunne derved ligeså godt skrive 49.99 kr. Men det lyder også lidt dumt rund det ned til 49 kr.

Produkt tekster er al for svære at hurtigt at læse hvad nødvendigt er .

• Punkt opdele hvad kan produkter

• tekst kort første indledning overskrift

• efter om produktet længere hvad kan produkt

• sidste punkt opstilling der er i prunktet.

Er det en fejl jeg kan ikke klikke de enkle produktet billeder at de kan blive større, få hurtigt lave kan klikke de blive større og endnu bedre vis kan se alle siderne af det f.eks. kamera man køber , husk giv alle billeder titler tags

søgeord optimering husk lav h1 i starten af alle produkter og husk krydslinks med dine ord på siden , dette kunne en forklarende FAQ siden afhjælpe og oveni vis lave en endnu ud ad det kunne du lave en del blogging på siden , indhold er det vigtigste nr google vurdere en hjemmeside.

Kontaktsiden igen op med cvr nummer så kan hurtigt se du er virksomhed også når man sider med en mini bærbar computer , med kunne telefon nummer også ligges højere op , så man opdagere det første , det synes jeg skaber troværdighed.

Husk udnyt titlen at google viser 67 tegn lav en sigende om siden og ikke velkomme det søger ikke mange på google , jeg mener denne her titlen <title>Velkommen til BFOTO.dk</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 21:01

Jeg kan godt lide designet osv. Jeg synes dog du/I bør flytte indholdet i bunden en smule til venstre, så det flugter med resten af layoutets rammer. Her taler jeg om "Spørgsmål? - klik her for at chatte med os" boksen og den sorte bar hvor der lige nu står 'Offline - Efterlad en besked'.

Som det er opsat nu finder jeg det lidt forvirrende for mine øjne, da det virker som om jeg skal kigge flere steder på én gang.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:49

Hej Web-Ben, 

Jeg syntes at det er en rigtig overskuelig side og det ser ud som om at du er ret godt med prismæssigt. 

Held og lykke med din forretning!

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:26

Pæn webshop, den virker meget behagelig ved første øjekast. Jeg har ikke været hele vejen rundt, men bemærkede lige 2 ting. Logoet ligner noget der er lavet på 2 min. Det er lidt synd, og passer ikke med resten af designet.

Billederne på oversigterne, er skaleret, og de står ikke helt skarpt. Det ser ikke pænt ud.

God vind :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)