Jeg er helt ny til affiliate, og har en voksende ide om at starte en hjemmeside med denne form for reklame på. Derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med??? Jeg er rimelig erfaren computerbruger og har tidligere arbejdet med softwareprogrammering, men HTMLprogrammering er ikke min stærke side.
Jeg skal til at lave nogle udkast til opsætningen og vil derfor vide hvad der er bedst at arbejde med... - Bliver man låst af muligheder, hvis man vælger at lave WordPressCMS eller er det stadig en solid og funktionel god løsning man laver? - Jeg tænker også på om man er begrænset i mulighederne for at arbejde med SEO? - Jeg er interesseret i selv at lære at programmere HTML, etc. men vil jeg overhovedet kunne lave en bedre løsning inden jeg om nogle uger går død i det?
Det skal lige tilføjes at siden jeg ønsker at oprette skal have mulighederne og "teknisk" opbygning som en blog og deri skal gæster kunne kommenterer...
Skriv eventuelt også anbefalinger eller links til sider og artikler som har hjulpet jer på rette kurs...
Wordpress er open source (php), så næsten alt tænkeligt skulle kunne laves med det.
Har du forresten tidligere arbejdet med software udvikling, skulle HTML være en nem sag at tykke sig igennem. Går dog ikke ud fra du kan lave din løsning, baseret kun på HTML. Hvis du har intentioner om at lave det selv, kommer du nok indover noget: HTML, CSS, PHP, MSQL
Jeg er helt enig i de kommentarer der allerede er givet. Du skal helt klart vælge Wordpress. Det er ganske enkelt det bedste, når det kommer til søgemaskiner og administrationen.
Hvis der er nogen programmører der følger med denne tråd må de gerne sende mig en PB. Da jeg selv står med et par websites, som jeg ønsker, at benytte wordpress.
Jeg elsker at bruge Wordpress til stort set alle websites jeg skaber. Det er nemt at sætte op og benytte, det har utallige muligheder og du kan så nemt som ingenting finde et fedt layout helt gratis.