Jeg tilbyder at lave en professionel og flot hjemmeside. Hvis du netop står og mangler sådan en, så kontakt mig i en PB. Har erfaret, at der er for mange, der bare er ude på at ødelægge folks indlæg her på amino, så derfor sælger jeg dette tilbud via PB. Jeg sender dig en detaljeret beskrivelse over, hvad jeg tilbyder og til hvilken pris.
Et sted skal man jo starte jo , vis sælger en side skal selvfølgelige første bare grundting være iorden egen hjemmeside ,kan blive svært at få kunder vis ens side ikke spiller rimelige , så de timer langt i det viser lidt hvad du kan normalt.
Vis kan mere , ville det give dig lamgt bedre løn vis du overhovedet få nogle , jeg ville i hvert fald ikke tør vælge dig lige nu.
Mangler dog en der løbende kan hjælpe en billigt men , intet hastværk vis den jeg ved ikke har tid lige nu venter jeg gerne på det .
Vis kunne se anden kunne hjælpe måske billigt når den anden ikke har tid til småopgaver kunne man dele opgaverne ud.
Men jeg skal lige tro du kan levere det og det viser du ikke på egen hjemmeside og ser heller ingen referencere du linker til af gamle opgaver
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows