... Som den skarpe læser sikkert har bemærket, har jeg min "NyeSokker.dk" kasket på. Det skal nok give nogle ordre ;-)! |
Tillykke var det EB TV? :D
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
... Som den skarpe læser sikkert har bemærket, har jeg min "NyeSokker.dk" kasket på. Det skal nok give nogle ordre ;-)! |
Tillykke var det EB TV? :D Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Kan ikke se at der står nyesokker.dk hvis det altså er præcis det billede der er i bladet! |
Følg søgemaskineoptimering fra denne gut
... Jeg håbede selvironien i mit indlæg skinnede lidt mere igennem :-) |
super godt med reklame i ekstra bladet , kunne man få et links så man kunne læse eller se denne film eller billeder af det super gode at få god omtale i ekstrabladet |
|
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.
Okay. Der er ikke mere end det billede. Det var ment som en lidt komisk indlæg, i forhold til alle "de der se mig i avisen indlæg" (ikke fordi der er noget galt med dem overhovedet). Tænkte blot det kunne være lidt sjovt, da jeg nu alligevel var blevet fanget af kameraet :-). Beklager det ikke fremgik mere klart :-) |
Præcis :-)! |
Jeg så det godt, da jeg læste avisen tidligere i dag, og min første tanke var også: "gad vide om han har fået købt sokker nok hjem?" Med sådan en eksponering, kan det næsten ikke undgås, at du får rigtigt travlt den kommende tid. Så stort tillykke med reklamen. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk