Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye facebook applikation "Sidekick" er netop lanceret - Hvad synes i? :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har her til eftermiddag lanceret min nye facebook applikation kaldet "Sidekick".
Applikationen går ud på, at man kan oddse på rigtige fodbold med tilsvarende rigtige odds.

Man får stillet 100 Cash til rådighed, som man kan oddse for når man opretter sig. 
Derudover kan man oprette ligaer, så man kan "dyste" mod sine venner og se hvem der er bedst.

Jo bedre man er til at oddse, desto bedste "status" får man. Disse statuser bliver beregnet ud fra hvor mange kuponer man har vundet den sidste uge.

Jeg vil meget gerne høre hvad i synes om konceptet, designet og selve spiloplevelsen.

Hvad kan gøres bedre?
Er sidens budskab tydeligt nok?
Hvad synes du mangler for at I vil bruge den?

Håber en masse vil komme med en masse fed feedback! :-) 

Se den her

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 21:26

Rigtigt fedt spil.

Jeg tillod mig og oprette en Amino liga så vi kan kæmpe lidt mod hinanden os her inde fra.

http://apps.facebook.com/sidekickapp/league/show/70

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:29

Fedt Simon!

Jeg har meldt mig ind :-)

Slet intet konstruktivt af siden? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:32

Rigtig fedt app - tror især det vil komme frem nu når ligaerne kommer igang igen.. :-)

Jeg vil gerne hjælpe med at sprede det over facebook, hvis du har brug noget hjælp, bare smid en PM :-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:37

Morten Johansen:

Rigtig fedt app - tror især det vil komme frem nu når ligaerne kommer igang igen.. :-)

Jeg vil gerne hjælpe med at sprede det over facebook, hvis du har brug noget hjælp, bare smid en PM :-)

Hej Morten.
Tak for positiv feedback. Planen var også, at lancere den idag, da superligaen jo startede idag.
Så det var også en lille del af vores plan at ligge den på dette tidspunkt :-) 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 21:38

god idé.

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:40

Jeg har ikke testet den men det er af den grund at du skal bruge alt for mange oplysninger, f.eks. venneliste, netværk, du vil sende mig email, opslå ting på min væg og tilgå opslag i mine nyheder. Derfor er jeg ikke tilmeldt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:45

Iværksætter Madsen:

Jeg har ikke testet den men det er af den grund at du skal bruge alt for mange oplysninger, f.eks. venneliste, netværk, du vil sende mig email, opslå ting på min væg og tilgå opslag i mine nyheder. Derfor er jeg ikke tilmeldt.

Tak for den slags af feedback.

Jeg var også lidt bange for, at folk ville hoppe fra på at der var "for meget" de skulle acceptere.

Men jeg kan lige hurtigt fortælle hvad de forskellige ting skal bruges til:

- Venneliste: Grunden til, at vi beder om dette er, at ellers ville spille simpelthen blive for kedeligt. Vi bruger denne funktion til at tilgå brugerens venner, så DU som Sidekick spiller kan se dine venners kuponer m.m.

- Email: Denne funktion bruger vi hovedsageligt til, at sende en email ud til brugeren hvis han vinder på en kupon (dog maks kun 1 email pr. dag for ikke at spamme folk), af ren og skær ekstra service, så folk ikke "glemmer" at de har oddset og derved kan komme tilbage og oddse for de cash point brugeren har vundet på kuponen.

- Opslå på væg: Når man opretter en kupon kan man vælge om man vil have at vi skal opslå ens nyoprettede kupon på ens væg. Dette er noget man selv kan vælge om man ønsker og denne funktion er per default slået fra, så ingen får slået en kupon op på deres væg som de ikke ønsker :-)

Håber det var svar nok til, at du vil prøve det af ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:48

Hvorfor ikke ligge det på en hjemmeside så kan man lettere komme ind til spillet og der kommer sikkert flere medlemmer vis man har begge dele

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:56

Mikael christiansen:

Hvorfor ikke ligge det på en hjemmeside så kan man lettere komme ind til spillet og der kommer sikkert flere medlemmer vis man har begge dele

Det kommer inden længe. Det var faktisk en del af v1, men der var nogle problemer i IE.
Så vi valgte at starte med at ligge en facebook version ud som det eneste i v1 og så lave website versionen i v2, så man har begge valgmuligheder :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)