Kære Aminoer, Jeg har oprettet denne tråd, i håb om at finde nogle Aminoer, der trænger til at få skrevet nogle artikler til deres websites, til søgemaskineoptimering eller informative tekster. Referencer: Jeg har skrevet samtlige nyhedsartikler på kamerabloggen.dk Derudover, har jeg skrevet SEO artikler, til mit website (link i signatur), hvis formål var ikke at være informative. Da det ikke er, meningen brugeren skal læse dem. Priser: Ikke informative artikler på 300-350 ord: 89 kr. Ikke informative artikler på 600-900 ord: 145 - 165 kr. Informative artikler på 300-350 ord : 125 kr. Informative artikler mellem 600-900 ord: 160-189 kr. Priserne er uden moms, og sælges, som privatperson (Derfor ingen moms) . Artikel definitioner: Ikke informative artikler: Er SEO artikler hvor kvalitet ikke vægter særligt højt og kan skrives uden megen informationsøgning. Informative artikler: Er artikler af højt kvalitet, såsom guides, hvor det kræves grundig research. Betaling: Du betaler ikke før du er tilfreds med artiklerne. Betaling med bankoverførsel Kontakt mig via PB, hvis du er interesseret i nogle artikler, eller ønsker yderligere information. Du må også, meget gerne, stille spørgsmål her i tråden. Glæder mig til at høre fra dig :D Det er først til mølle princip, jeg tager ikke imod ubegrænsede ordre. Derudover kan jeg nævne, at man får 10% rabat, hvis man bestiller mindst 5 artikler. Super venlige hilser, Àsgeir Gunnarsson |
Så er der blevet bestilt 5 artikler :)
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson