Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilforums , hvilke kender du?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres link.

ang. autosnak er jeg usikker paa hvordan det virker mht brug af FB og google konto? Jeg fortrækker at kunne oprette min egen konto frem for at i hiver info ind fra min FB elller google konto.

mvh

anders

ps: jeg vil da gerne selv byde op med http://www.bilbasen.dk/forum/  ogsaa

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:24

Jeg havde egentlig forestillet mig at flere ville nævne Bilbasen. Et udmærket forum, hvor du både kan diskutere sagligt med fornuftige mennesker og totalt usagligt med mennesker uden for pædagogisk rækkevidde (skal ikke kunne sige hvor jeg selv befinder mig på den skala...).

Men denne tråd har da givet mig lyst til at udforske andre fora på nettet

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 18:05

Hej Anders,

Jeg er ked af at høre at du ikke er vild med at kunne logge ind via. en af dine allerede eksisterende konti. Ideen var at brugere slippede for at skulle oprette en ny konto, huske login informationer og evt. verificere kontoen.

Jeg ønskede det skulle være nemt og muligt at oprette en konto ved kun et klik.

Angående dine bekymringer om at vi skulle hente informationer fra din FB konto og google konto så er de ubegrundede. Det eneste vi henter fra din konto, er dit navn og evt. et profilbillede. Det står også når man opretter kontoen, men det kan være det skulle stå lidt mere tydeligt.

Det kan dog tyde på at jeg måske skal have lavet muligheden for at oprette en konto selv, så man ikke behøver at logge ind via. Facebook, Google etc.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:21

Dofs:
Det kan dog tyde på at jeg måske skal have lavet muligheden for at oprette en konto selv, så man ikke behøver at logge ind via. Facebook, Google etc.

Det er i hvert fald godt at have muligheden. Jeg giver helst heller ikke integration med FB eller Google væk til særligt meget, hvorfor min konto på Autosnak også er oprettet med min (knap så vigtige) Twitter account. :-)

Jeg må dig indrømme, at jeg var ret glad for muligheden for netop Twitter. Det tog 5.2 sekunder at oprette en konto. Dét er smart.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 02:21

Hej Anders,

Du må undskylde jeg hijackede din post, men det er altid interessant at få konstruktiv kritik.

Du kan i fremtiden forvente at få muligheden for at oprette en konto som ikke behøver at blive associeret med f.eks. Facebook, Google etc.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 20:37

Hej Halfdan,

Jeg har nu fået udvidet forumet, så du kan oprette en konto uden at skulle logge ind via. Facebook, Google, Twitter etc. hvis det skulle have interesse.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)