Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starter egen webshop - søger producent, men hvor?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. :D

Jeg er igang med at lave min egen webshop - men mangler en producent at købe produkter hos.

Det er sådan at jeg ikke har så stor en startskapital, så skal først købe produktet efter at jeg i princippet har solgt produktet til min køber.

Ikke nok med det mangler jeg også fragt - kan man få sin producent til at aflevere direkte til køber?

Jeg har tænkt mig at sælge fx tøj, hvor kunne jeg finde en producent?

Håber ikke det var alt for mange spørgsmål på en gang, men på forhånd tak for hjælpen :) 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:53

Der skal du ud og lede efter en leverandør / firma der tilbyder Dropshipping, dvs. kunden bestiller hos dig du videregiver ordren og de sender den.

Men lige hvem, hvad og hvor ... Ved jeg dog ikke desværre.

Mvh
Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 17:04

Tak for dit svar! :)

Kender du så nogen almindelige producenter?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 17:08

Der skal du have fat i det forskellige producenter .. F.eks Bjørn Borg find deres hjemmeside og skriv til dem .. Det er ikke altid bare lige og finde leverandøre af Tøj. Det kan godt være svært ..

Ellers kan du være heldig, hvis du kontakter en webshop der allerede forhandler de samme mærker du er interesseret i.. Det kan være de vil ud med deres leverandøre?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 17:17

Okay. Kunne man fx bruge ebay? :)

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 17:55

Nej, du skal ud og finde en producent eller et firma du kan stole på. Derudover er ebay jo ikke en webshop, men et auktionssted, hvor du desuden ikke kan stole på brugerne i forhold til at have en webshop.

Derudover hvis ud bruger google skal du passe på. Der findes MANGE scam sites. Hvis du finder et dropshipping company skal du ikke bruge et i Kina, USA og andre der ikke er i EU. Det er vigtigt at det er en producent i Europa, for at undgå moms, fortoldningsgebyr og andre besværligheder.

Hvis jeg var dig ville jeg skrive rundt til de forskellige troværdige producenter og grossister om muligheder for dropshipping.

Nå og hvis du finder frem til en troværdig dropshipper, så er det vigtigt at du får alt i skrift, og at I har nogle klare og sikre retningslinier imellem.

Der er mange skrækhistorier om dropshipping, hvor du ender med en stor regning, fordi kvaliteten af varene eller andre ting ikke er i orden.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:26
Hej, kan nok finde nogle attraktive vilkår for dig, har det nye tøjmærke Zendally der er 100% fairtrade som minimum. Skriv meget gerne til office@zendally.com og jeg kan sende dig noget mere uddybende
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:34

Jeg har personligt haft succes ved at sende en email til den givende producents kundeservice, hvor de derfra vil videresende ens mail til deres Internationale Salgs Team, så herefter kontakter mig. Hvis du smider mig en pm, kan jeg godt vise dig et eksempel på hvordan jeg opstiller en sådan mail jeg sender afsted til producenten.  

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 13:07

Okay. Tak for dit svar :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 13:15

Jeg sender dig en mail :)