Sikke hurtige i er :)
Jeg syntes dog det kunne være fint hvis du også havde nogle referencer.
Ja, det havde jeg også store overvejelser omkring. Jeg har et hav af referencer, men jeg har primært arbejdet som underleverandør for andre bureauer. Så jeg har haft lidt moralske skrupler ved at skrive 'deres' kunder på som mine referencer.
Jeg syntes egentlig at Caspers forslag var godt, ved at jeg går i dybden med enkelte interessante løsninger.
Det mest interessante/innoverende jeg har lavet ligger indenfor studie-opgaver (kandidat-projekter + speciale), mens mine kunder primært er indenfor udvikling af CMS komponenter og JavaScript plugins. Ville det være at foretrække at det var 'real-life' projekter? Måske en blanding?
Blot for nysgerrighedens skyld - Involverer du dig også i projekter som partner?
På den lidt længere bane, så ja. Men her på kort sigt skal jeg lige have udvidet mine kundekreds til lidt flere timer. Jeg har også nogle af mine egne projekter jeg skal have realiseret, men det er absolut en af planerne ved at gå fuldtid som freelancer.
Men jeg tror folk vil stille et stort spørgsmålstegn ved det ekstremt brede udvalg af kompetencer, som du "praler" med. (De mange ord i dine slider-billeder på forsiden fremstår som de ting, du påstår du kan).
Du kan ikke være dygtig til 20-30 forskellige områder.
Tak for indsigt :)
Hvis vi snakker den tekniske 'word-cloud' kan jeg med god samvittighed sige, at jeg har praktisk implementeringserfaring med alle de buzz-words der er listet. Mange af dem ligger ind under de samme hovedområder. F.eks. PHP, herunder ligger PHPBB, Joomla, Wordpress, Zend Framework, Kohana og Codeigniter som alle er frameworks/open source systemer i PHP jeg har erfaring i. Jeg har forsøgt at præcisere niveau med størrelsen på teksten, og pensle mine spidskompetencer ud i brødteksten under slider billederne.
Men jeg kan sagtens se hvad du mener og noget jeg vil overveje. Er der andre der har en mening om det?
Men du fremtræder meget anonymt. Jeg har ikke kunnet finde noget om, hvad du hedder - faktisk først når man kommer til din mailadresse, der i øvrigt vel også burde hedde noget med firmanavnet. Som minimum et navn og et foto, og gerne en adresse og et cvr-nummer. Men måske har jeg overset noget?
Nej, du har ikke overset noget. Jeg tænkte også nok der ville komme en kommentar på det. Jeg skal bare lige have styr på mit kontorfællesskab, firma telefon, mv. (er dog CVR registreret siden 2005, skal bare have omdøbt firmaet). Jeg har indtil nu kørt det helt privat, fra egen adresse, privat telefon og mail. Derfor jeg har holdt det relativt anonymt indtil videre :) Men det er helt sikkert en område der skal have en kærlig hånd.