Tak for dit positive indlæg, imellem alle de andre.
Jeg siger tak for din konstruktive kritik, og jeg kan ikke sige så meget andet end den her tråd er virkelig gået over gevind. Men men sådan er det desværre med folk tit, de ikke kan rumme forandring og anderledes typer.
Men så jeg en herinde der havde opslået et indlæg at han søgte arbejde, også tænkte jeg fedt, lad mig prøvet det. Men sæt i bakspejlet ja så var det en kæmpe fejl i det den ødelægger mine andre tråde, og gider heller ikke at kommentere flere indlæg der ikke har relevans for mit indlæg.
Du må have en fantastisk dag :) og endnu engang tak for modent indblanding, blandt alle de barnlige herinde.
Mvh
Jeg må da ærligt indrømme, at det er vildt du ikke er blevet skræmt væk herinde fra, påtrods af at du kun har været medlem i 11 dage. Respekt til dig!
På den anden side kan jeg ikke se hvad problemet er?
Du nævner at du vil sende et CV til folk, hvordan kan folk så overhovedet udtale sig om dig og din væremåde når de ikke engang har set det CV eller kender dig?
Nogengange syntes jeg sku' folk herinde er fuldstændig respektløse. Hvorfor overhovedet bruge tid på at diskutere med Trisha, vi er alle herinde for en grund, nemlig at vi alle er/vil være iværksætter og hjælpe hinanden på vej, så hvorfor dævlen ikke give Trisha noget konstruktivt kritik istedet for alt det pladder med at hun/han er uerfaren, ikke har noget mellem ørene, er ligegyldig og ingen situationsfornemmelse har.
Er det virkelig sådan amino modtager nye medlemmer?
Hvorfor ikke holde den her tråd på et lavt niveau, og fortælle tingene som de er?
Ja trisha, din tråd stinker for at sige det mildt. Men derfor kan jeg ikke se hvad pointen er i at fortælle hvor ligegyldig og uerfaren trisha er, hvorfor ikke give noget kritik personen kan bruge til noget? Såsom at fortælle hvad der kunne blive gjort bedre ved tråden, hvad der mangler for at i ville syntes at personen var interessant.
Det var min mening.
Og så til sagen ....
Trisha, jeg syntes du mangler at fortælle en hel del omkring dig, heriblandt:
- Hvilke stillinger søger du?
- Hvad har du af erfaringer?
- Hvor er du fra?
- Hvorfor skulle man netop vælge dig til stillingen?
- Hvordan er du som person?
- Hvordan er du i et arbejdsmiljø?
- Hvordan har du det med arbejdstider?
- Har du nogle tidligere job indenfor faget?
Hav en fortsat god dag allesammen.