Jeg har for nylig færdiggjort første etape af hjemmeside for det børnebogsforlag, som jeg har startet. Jeg søger input både om selve hjemmesiden (fungerer den, har nogen gode ændringsforslag osv) og evt. input til hvordan jeg lettest og billigst kan få bygget et betalings modul (=> webshop) til siden.
Udnyt bedre din egen tekst på egen side lige bloggen på egen hjemmeside lig det f.eks. i en wordpressblog på din hjemmeside.
Forsiden er skrevet fuldt ud i et billedet og det meste tekst husk skriv tekst som alm. HTML det læser google langt lettere og du får 1000 gange ud ad siden for ses den i google rimeligt vis skriver teksten som alm. HTLM
Siden er ikke ret købs rettet, sæt en købs knap på forsiden samme med dit produkt.
Meget kort titlen til google vis der findes er det ikke ret klik rettet med denne her korte titlen <title>Spilopmageriet</title> og husk udnyt alle 67 tegn som google viser
Det er en Delvis ommer især da man ikke kan leve næsten uden siden ses i google rimeligt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for input. Jeg er allerede i gang med at ændre på hjemmesiden, så at langt det meste af teksten bliver syligt i HTMLen. Jeg er lidt ny i forhold til meget af det med hjemmesider og markedsføring mv. Hvordan bruger man de 67 tegn på en god måde?
Tak for input. Jeg er allerede i gang med at ændre på hjemmesiden, så at langt det meste af teksten bliver syligt i HTMLen. Jeg er lidt ny i forhold til meget af det med hjemmesider og markedsføring mv. Hvordan bruger man de 67 tegn på en god måde?
Faren ved at bevæge sig herind på Amino debatten og bede om feedback er, at man ikke altid hører det som man gerne vil høre.
Mit første indtryk er, at siden må være cirka 10 år gammel. Eksempelvis minder "mouse-over" effekten på dine topmenupunkter om noget fra tidligere tider.
Jeg synes dog, at det primære problem er, at besøgende der lander på din forside ikke umiddelbart kan se, hvad formålet med din side er.
Sælger du bøger, hjælper du forfattere med at trykke deres bøger eller noget helt tredje?
Jeg er lidt i tvivl, om du fungerer som ghostwriter - om du udgiver bøger, folk allerede har skrevet - eller? Det bør stå mere klart, hvordan forlaget fungerer. Men du må da gerne sende mig en venlig tanke, hvis du får brug for en cand.mag. i litteraturvidenskab, der faktisk har en del erfaring med børnebøger.
Det har været godt med de forskellige input - og jeg er i gang med at lave en helt ny hjemmeside, som vil blive langt mere gennemtænkt. Det er en helt ny verden for mig, og jeg har kun min fritid at arbejde med tingene, så der har været en del ting, som ikke nødvendigvis har været så gennemtænkte.
Hvis du alligevel skal igang med at re-designe din hjemmeside, så vil jeg foreslå dig at sørge for et billede af en af bøgerne på forsiden - gerne på skrå, fordi det bør billedet mere dynamisk/levende. Det giver også et bedre indtryk af aktualitet. Du skal lave en slags annonce/nyhedsartikel for bogen. Har du flere bøger, så lav en kolonne med billeder af bøgerne - lidt i stil med det, du lige nu har på undersigen Bøger.