Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man være millionær for at blive iværksætter ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael: Det er jo det som er så fantastisk ved internettet, man bruger det som en online kommunikation i stedet for at være til stedet i virkeligheden. Men Kan sagtens se hvad du mener og det er også snart den eneste løsning, men synes det er underligt at der er så mange derude som mener at de kan hjælpe mig selvom ordren lyder på 10-20.000 kr. Så må "konsulenterne" da være modne nok til at sige til mig dette ikke er en mulighed.. Jeg mener bare at hvis jeg kan rejse derned og få lavet dem på 3-4 dage, hvorfor kan en person som kalder sig konsulent der konstant rejser til Indien ikke klare dette for mig ? Jeg betaler jo personen for at være min rådgiver.. Jeg hvis jeg rejser til Indien i 3-4 dage kan det jo være jeg misser næste fredags bar så det er ikke så godt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 13:05

Mange tak Frank, jeg vil lige prøve at skrive til ham..

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 13:36

Hej 

Rem du ville have fra Indien - er det noget spl eller bare alm fremstilling - jeg mener mht til råstof. osv. jeg kan hjælpe med alt fra Indien .PB mig hvis det er .

mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:07

Konsulent skal normalt forstå hvad dit budskab er og som iværksættere er det vigtigt at have noget personlig over det .

Ens energi og vilje er 1000 gange stærkere når selv har været og kender alle problemerne og de gode ting , vilje til det lykkes skal ligge hos dig og i dit iværksættere hjerte og det kan du ej betale dig fra i konsulent ydelser sine egne erfaringer giver langt bedre derved motiveret til du videre formidler dit produkt .

Hvem er billigste i opstart fasen det er en selv , man kan spare andre steder på den dyrere lejlighed på bilen og være energibevidste og lige budgette og lige 100 % i dit iværksættere projekt , vis heller vil på fredags bar eller lige vil have den bil mv. og kun har 30.000 kr. vil det ikke lykkes .

Iværksættere er man tror på sin ide og giver den 110% og aldrig giver for man kan altid forbedre dette her og målet er ikke rigdomme og penge men videre formidle sin ide for man brænder så meget for det , du skal simpelthen være delvis som din hobby dette her iværksættere liv for dette giver dig ikke tanken på en hurtigt gevindets men tænker langsigtet .

Hjertet som iværksættere skal ligge på rette sted giv det en chance og sats med hele dit iværksættere hjerte

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:12

Michael er spot on, hvis du er ved at opgive det hele fordi du ikke kan få det forærende så er det nok ikke helt den vej du skal alligevel.

Jeg tror du undervurderer hvad det kræver at få ting producceret i tredieverdens lande, ihvertfald virker det en smule naivt og tro du kan klare det hele over nettet, hvis du vil have dit hjerteblod produceret i Indien ja så er du nok nødt til rent faktisk at tage et smut forbi?

jeg ved jo ikke så meget om hvad betingelserne er, men når du er nede i så små mængder så tror jeg altså næsten det kan betale sig at få det gjort herhjemme, så er du også noget bedre rustet til at sætte stordrift igang i udlandet senere. Der er sikkert også en masse ufordusete udfordringer når det er den første produktion...

Men det må du jo selv beslutte.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 14:29

En iværksætter tror 100 % på sin idé og det gør jeg også, men det med 30.000 kr. ikke er nok vil jeg stille et stort spørgsmålstegn ved. Jeg er en ung iværksætter der ønsker at starte mit eget op for at få erfaring. Jeg studere til hverdag og derud over arbejder jeg, så tiden er knap og det samme er penge og derfor vil jeg mene at 30.000 er mere end rigeligt for at opbygge erfaring.

Dette er ikke mit livs projekt og ønsker derfor ikke sætte min karriere og lejlighed over styr da jeg blot ønsker at få lidt erfaring. (Dette kaldes risk management). Jeg vil blot bruge erfaringen til hvis jeg en dag får en genial idé, som jeg mener jeg kan leve af, men indtil da er dette kun på "hobby" plan.

En konsulent brænder vel også for hans job og ønsker vel at hjælpe en bedst muligt, det er trods alt konsulentens kunder der betaler hans løn ! Jeg kan ikke indisk eller andre øst europæiske sprog og derfor har jeg søgt hjælp hos en "ekspert", men når de ikke en gang kan hjælpe mig ser jeg det utrolig svært at komme videre.

Og konklusionen er vel at man skal være millionær for at blive iværksætter !

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:52

Durup:

For lige at svare Lars så er det ur-remme vi snakker om og derfor kan de sendes med post og omkostninger er minimale i forhold til hvad en sadelmager skal have for at lave dem herhjemme.Men jeg har omkring 30.000 der skal bruges til at få produceret ur-remme og købe nolge ur skiver, jeg synes at det er en meget realistisk budget, men kan godt være jeg tager fejl ?

Hedegaard: Ved godt de lever af masseproduktion, men tænker at alle virksomheder ikke er lige store der er vel nogle som ser 100-200 ur-remme som en pænt stor ordre? Kan godt være jeg er helt væk, men synes bare det er lidt underligt det ikke kan lade sig gøre og prisen for at få lavet ur-remme her i Danmark er helt ubetallige desværre..

100-200 stk er der næppe nogen producenter, som anser for at være en stor ordre. Det er jo i det niveau, at en butik kan sælge...

Du kan sagtens få lavet 100-200 stk, hvis du bare er interesseret i, at betale prisen. Men det tvivler jeg på du er, da de så oftest bliver dyre end en produktion i EU eller Danmark...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 15:01

Du har nok ret og er også begyndt at se på andre alternativer. Satser på at finde nogle der kan få produceret mine ur-remme til en fornuftig pris indenfor få uger.

Mange tak for alle jeres svar, der var bestemt noget relevant og brugbart i besvarelserne. Jeg må bare arbejde videre med mit projekt og få det op at stå så jeg kan vise at man ikke behøver bruge flere millioner for at starte en virksomhed op.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)