Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amager under vand ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Så er mine sider hos surftown nede igen. Klokken er 5 dansk tid.

Troede at problemerne var løst, men hørte godt, at der skulle komme et ordentligt regnvejr over KBH. igen.

/ Anders

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:12

Er det pga. vand? Dengang jeg havde mine sider hos SurfTown, skete det relativt ofte at mine sider var nede - og det regnede næsten ikke i den periode :D.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:04

Anders M. Nielsen:

Troede at problemerne var løst, men hørte godt, at der skulle komme et ordentligt regnvejr over KBH. igen.

/ Anders

Det kan være det er på tide at finde en ny host ;) Det er ikke så cool at fortælle ens kunder at ens side er nede :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 11:29

Synes det er lidt skræmmende at de først smækkede denne besked op klokken 09:43:

-----------------------------------

Oprettet 15.07.2011 kl 09:43

Der kan i øjeblikket være problemer med at tilgå hjemmesider på følgende servere:

ws28, ws29, ws41, wsc1 samt wsp1

Vores driftafdeling arbejder på at løse problemet og forventer at det er løst inden kl.12:00.

Vi beklager ulejligheden

------------------------------------

Det har altså taget dem næsten fem timer at opdage fejlen, og så skal de bruge to timer ekstra på at lave det? Kan selvfølgelig være at det er en ny fejl der er kommet senere, men det gør det vel ikke meget bedre?

Kan ellers godt lide deres løsninger og priser, men her på det sidste har de ikke helt levet op til mine forventninger, og jeg kan nu sige at jeg ikke længere har nogle af mine eller mine kunders sider liggende hos Surftown mere. 

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:06

Jannik Hansen:

Anders M. Nielsen:

/ Anders

Det kan være det er på tide at finde en ny host ;) Det er ikke så cool at fortælle ens kunder at ens side er nede :-)

De køre jo simpelthen så billige tilbud, at jeg jeg havde valgt dem vis ikke disse problemer hvem kan sig nej til en vps server . til 79 kr. om måneden som jeg så var på tilbud nu 20 GB plads og 500 GB trafik , jeg kender ingen der tilbyder sådanne priser , men der skal  jo spares nogle steder og de gør f.eks.  ikke de bedste lokaler med den største sikkerhed er et billigt sted at spare i starten

jeg Havde selv lidt oversvømmelser i går men bor på 3 sal men jeg har heldigvis  ingen server stående der, men et lidt utæt tag og  strøm er ikke hele stabil i hele ejedomme ,altid vis der falder 15 cm regn på kort tid , sådan vil det være de fleste steder når der falder en vild skyller

Det Kræver derfor de investere i sikkerhed båd tag og har hel egen strømforsyning mv. dette koster dog mange penge og dette koster dig som forbruger penge , vis de skal have dette , synes dog det er meste Sjælland og København der har oplevet ekstremmer skyller lige nu og det er meget lokalt der falder skyller

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:47

Mikael christiansen:

De køre jo simpelthen så billige tilbud, at jeg jeg havde valgt dem vis ikke disse problemer hvem kan sig nej til en vps server . til 79 kr. om måneden som jeg så var på tilbud nu 20 GB plads og 500 GB trafik , jeg kender ingen der tilbyder sådanne priser , men der skal  jo spares nogle steder og de gør f.eks.  ikke de bedste lokaler med den største sikkerhed er et billigt sted at spare i starten

....

Det Kræver derfor de investere i sikkerhed båd tag , har hel egen strømforsyning mv. dette koster dog mange penge og dette koster dig som forbruger penge , vis de skal have dette , synes dog det er meste Sjælland og København der oplever ekstremmer skyller lige nu og det er meget lokalt der falder skyller

Jamen du har da ret, Surftown er helt undskyldt de har jo så billige priser - så må man jo forvente at servicen er ektremt dårlig når det regner for så kommer der jo vand. Eller når det er varmt for så bliver serverrummet jo varmt, eller når der kommer sne fordi....så er det jo ikke sikkert personalet kan komme frem til kontoret.

Overvejer selv at åbne "Jordhule Hosting A/S" - uden at afsløre min geniale plan for folk der kunne finde på at kopiere den, kan jeg dog godt afsløre at det er noget med et meget stort hul i jorden og billig strøm fra den nærmeste lysmast (så det kan godt være der kun er fut i serverne når mørket falder på). Men det bliver satme billigt...

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 13:33

Pokkers mit indlæg blev slettet da jeg postede det og orker ikke at skrive igen, så jeg nynner en stille melodi i stedet  Lalandia Lalandia Laalandiaa

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34

Mikael christiansen:

Hov hov.. Træk liiiige i håndbremsen et sekundt.. :-) Tjek lige deres priser igen..

79 kr / måned - er KUN første år.. Det kan jeg via vores leverandør (i holland) også godt sælge den til, men kun tjene omkring 10-15%.. Men året efter koster den 200 kr... Der tjener de da mindst ligeså meget som på deres webhoteller hvis de har gjort det ordenligt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Simon Thougaard Frandsen:

Pokkers mit indlæg blev slettet da jeg postede det og orker ikke at skrive igen, så jeg nynner en stille melodi i stedet  Lalandia Lalandia Laalandia

God tur ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:00

Jannik Hansen:

Mikael christiansen:

Hov hov.. Træk liiiige i håndbremsen et sekundt.. :-) Tjek lige deres priser igen..

79 kr / måned - er KUN første år.. Det kan jeg via vores leverandør (i holland) også godt sælge den til, men kun tjene omkring 10-15%.. Men året efter koster den 200 kr... Der tjener de da mindst ligeså meget som på deres webhoteller hvis de har gjort det ordenligt :-)

Jeg bemærket lige Holland ikke er Danmark server placering betyder lidt når hjemmesiden skal vurderes af google men jeg vil mene en mere stabil op tid er vigtigere, derved vælger jeg dem fra  

Billig danske vps server har jeg ikke kunne finde der har høj optid mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)