Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man godt skrive sådan på sin hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så tidligere idag en side hvor de havde lavet et billede med en facebook synges godt om og logo og så med teksten.

"

Godkendt af venner!

En eller flere af dine venner synges godt om XXXXX.DK

Klik her for at se hvem.

"

Må man skrive det for Facebook, når der slet ikke er nogen af ens venner der synes godt om?

Skal lige siges , at jeg faktisk hoppede på den og klikkede på synes godt om på deres side for at se hvem det var. hehe :D

Håber der er nogen som kan svare på det.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:10

Hmmm... faktisk et godt spørgsmål. Egentlig er det en smule misvisende, men tror måske gerne man må??? Er lige med på en lytter/kigger her.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Anders Helbo:
Hmmm... faktisk et godt spørgsmål. Egentlig er det en smule misvisende, men tror måske gerne man må??? Er lige med på en lytter/kigger her.

"En smule misvisende"???

Det er 100 % misvisende - og 100 % bevidst lavet!

Jeg vil ikke sige, at de gerne må, snarere at de gør, fordi de slipper godt fra det! Det er nøjagtigt lige så uærligt som når datingsites laver annoncer og skriver, at de har over 10.000 kvinder som venter på DIG! De "glemmer" bare at skrive, at de har 90.000 mænd ventende på de 10.000 kvinder...

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:46

Poul Madsen:

Anders Helbo:

"En smule misvisende"???

Det er 100 % misvisende - og 100 % bevidst lavet!

Jeg vil ikke sige, at de gerne må, snarere at de gør, fordi de slipper godt fra det! Det er nøjagtigt lige så uærligt som når datingsites laver annoncer og skriver, at de har over 10.000 kvinder som venter på DIG! De "glemmer" bare at skrive, at de har 90.000 mænd ventende på de 10.000 kvinder...

Hej Poul... Jeg mente det også ironisk... altså at det ER 100% misvisende. Men tak for svaret. Var lidt i tvivl, men med din forklaring kan jeg sagtens se at det ikke er ærlig tekst at skrive på en hjemmeside :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 14:56

Nu hvor du har syntes godt om kan du vel skrive på deres side. Så bare skriv et dårlig review af det derinde.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

Nu hvor du har syntes godt om kan du vel skrive på deres side. Så bare skriv et dårlig review af det derinde.

Hvorfor give dårligt review fordi de tænker kreativt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)