Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Reviewsite

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu været i luften med vores nuværende design i et lille år, men har aldrig fået lavet de sidste små fejl osv.

Jeg kunne godt tænke mig at få en række kritiske øjne på sitet, både design og funktionsmæssigt. Hvor mener i at det vil være bedst at optimere.

http://www.octeamdenmark.com/

Det gælder også både forskellige browsere, skærmformater og enheder. Hvor er de fejl vi ikke selv oplever i hverdagen?

På forhånd tak

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 11:35

Jeg laver en serie af billeder af hjemmesiden i aften og tilføjer noget mere info omkring vores målgruppe så man har noget at gå ud fra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en flot hjemmeside, men jeg reagerede straks på de mørke font-farver i den mørke del øverst. Det kan være svært i dagslys at læse hvad der står. Når man hoover hen over dropmenuer, lyser de op, men i inaktiv tilstand er ordene før mørke - i hvert fald for mig. Se herunder. Ellers synes jeg, at når man ned på det område, er det helt fint. Jeg har ikke søgt at læse korrektur, da der er for meget tekst.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 14:29

Tak for dit input Paul. En af de ting man ikke fanger når man selv ved hvor alle tingene står.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 10:55

Her har vi først vores forside og det er dette vi primært vil fokusere på at optimere i første omgang.

Jeg vil prøve at se på det input Paul gav, samt tilføjelse af facebook like og google +1 knapper her som de næste projekter.

Da vores content består af artikler ville det være rart at høre om der er noget designmæssigt i mener kan optimeres. Er det uoverskueligt hvordan man skifter rundt eller er der noget som trænger til en overhaling?

Vi har et rigtigt aktivt forum, men overvejer at integrere det i vores design sådan at det bliver en mere integreret del af oplevelsen. Hvad syntes i?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:02

Fodnoten lav en streg ned langs mellem de forskellig emmer derved lettere at hurtigt at se hvad høre til vandkøling mv.

ikke en eneste gang brugt h2 og h3 ser det ud til altså undertitler på siderne der gør siden mere overskuelig og søgevenlig.

Ordbog på siden der forklare alle ord såsom AM3 processorer , dette kunne forbedre den interne links struktur siden og lettere forstår hvad du skriver.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 17:19

Tak for responsen Mikkel! Det var nogle ting vi slet ikke havde overvejet, men bestemt vil lægge fokus på.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 17:48

Mikkel kan du ikke forsøge at indtegne den streg du beskriver langs de forskellige emner? Jeg er ikke helt med på hvad du mener med dette efter at have set billederne igennem.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:17

Hej Cyph3r Smurf,

Jeg synes, at designet er meget tungt og dystert i toppen på forsiden. Derudover skulle jeg bruge en del tid på at finde ud af, hvad siden reelt handlede om.

Lav en lille teaser under dit logo eller lignende, der indikerer, hvad siden handler om, så man ikke er tvunget til at kigge i sidens titel for at blive klogere.

Når man scroller lidt ned, synes jeg, at du har lavet en fin inddeling af de forskellige emner i nogle overordnede kategorier - det er en god feature.

Held og lykke med sitet!

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 21:33

Hej Casper,

Mange tak for din feedback! Vi er nu begyndt på en masse tiltag og meget af jeres input vil blive brugt i denne udvikling!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)