Der bor omkring 900mio mennesker i afrika lige nu!!! Vil der ikke ske en fødevarekrise på jorden... Lige nu stiger fødevarene i pris pga, at kina og Indiens middelklasse stiger for hver dag... Og hvis den globale opvarmning, gør det som alle eksperterne siger, at jorden vil blive oversvømmet og der vil blive mere tørke på jorden.. Vil det så ikke, blive svære at brødføde alle på jorden? er det ikke godt, at der er en ulighed ( en stor forskel på rig og fattig i verden) på jorden ?
|
har verden råd til at Afrika bliver rigere ?
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Hvor i himlens navn har du skruet en sådan opfattelse sammen fra? Og hvad laver den her...? Pia |
Hej Nogle mener at vi er på vej mod en ny is tid. Spørgsmålet, er om vi i vesten, med teknologien har råd til ikke at lade være med at invistere i det område. Når der engang kommer stabilitet, i mere end 3 år. /Kenneth |
nej, for det mest af afrika vil jo blive tørke osv.. Så hvis afrika skal have vækst i fremtiden, så skal det være produktion, teknologi og innovation og lignede.. Og hvis deres middelklasse vokser, hvordan vil vi så brødføde dem og os selv ? |
kig bare på idag,, pris stigen på alle fødevare pga. en stigende voksende middelklasse i Kina og Indien :) |

hmm en meget trist tråd.....
|
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Hmm eller måske den mest realistisk tråd omkring verden og Afrika........... ? |
øhhh så kan de jo netop tage sig af dem selv uden hjælp fra vesten. |
jeg snakker om, hvor skal alt den mad komme fra ? |