Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturerings program til 149,- kr.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som mange nok ved har jeg udviklet en del fakturaprogrammer. De er dog solgt videre til en virksomhed i København.

Jeg har valgt at lave mit eget faktura program, og har indbygget næsten alle mine kunders ønsker. Jeg arbejder efter at programmet først og fremmest skal være brugervenligt. Det mener jeg at jeg har opnået med dette nye faktureringsprogram.

Prisen er 149,- kr. som er et engangsbeløb. Der er altså ingen månedlige omkostninger. Prisen er også forudsat at du selv kan installere og bruger programmet via vores instruktions videoer.

Programmet indeholder:

• Kundedatabase
  • Varedatabase
  • Mulighed for at oprette faktura designs.
  • Mulighed for at oprette tilbud
  • Mulighed for Rykker
  • Mulighed for kreditnota
  • Mulighed for at fakturere for flere virksomheder (Kræver flere registeringer)
  • EAN understøttet.
  • Og meget mere....

Første uge er gået og der er solgt 11 stk. Med rigtige gode kunde kommentarer. Det nyeste er fra Ali:

Har fundet ud af det :D.... Mange tak for hjælpen, det er et supper billigt og bruger venligt program du har lavet. Det har løst mine store problemer... Mange tak for hjælpen :D
Thumbs up :)

Det er sådanne mails der gør at man gider investere rigtig mange timer i at lave sådan et program.

I kan se mere på www.fakturaprogram.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:48

Udfra hvad jeg kan se på videoerne så funker det til det meste, såfremt man ikke skal bruge et regnskabsprogram inkl.

149,- er billigt, jeg køber det nok i løbet af et par dage - God idé at sælge til 149,- uden support - det havde du da ikke tidligere?

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 18:56

Nej men 90% af mine kunder klare det hele selv. Så derfor vil jeg belønne dem med lidt rabat.

Jeg har også skåret i funktionaliteterne som du også skriver. Det er for at holde brugervenligheden oppe. Udfra 80/20 reglen tror jeg også der virker herSmile

Angående regnskab så er mine erfaringer med dette at der er fordele ved at splitte det op. Men der kommer nok et light regnskabsprogram, hvor man bare kan "drag and drop" sine PDF faktura ind i regnskabsprogrammet. Så det bliver let og enkelt.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:13

Er ikke i tvivl om at jeg kan klare det selv, har tidligere brugt det "smart" program du har solgt videre.

Der er ikke skåret i funktionerne i forhold til 149 vs. 329 vel? Andet end support?

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 19:23

Nej programmet er det samme. Det du får er det du ser i videoerne.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:34
Hej Remydk

Hvis jeg tager den løsning til 329 kr

Hvad er det jeg får af extra services ??

Syntes ikke lige jeg kan finde svaret selv.

Mvh
Tim
www.indtil.nu
Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 19:39

Den eneste forskel der er i de to produkter, er at du kan få hjælp af en IT supporter. Det vil sige hjælp til installering opsætning osv. Det får du ikke til den lave pris.

Installation er ultra simplet synes jeg, men der er nogen der ikke synes det. Så de kan købe programmet til 329,- kr. og få hjælp. Andre der gider se videoerne og selv installere produktet kan så spare lidt penge og betale de 149,- kr.

Selve programmet er det samme, og man får en licens med i prisen. Det er kun support du får ekstra.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 17:07

Lige et hurtigt spørgsmål, virker den til Mac?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)