Som mange nok ved har jeg udviklet en del fakturaprogrammer. De er dog solgt videre til en virksomhed i København.
Jeg har valgt at lave mit eget faktura program, og har indbygget næsten alle mine kunders ønsker. Jeg arbejder efter at programmet først og fremmest skal være brugervenligt. Det mener jeg at jeg har opnået med dette nye faktureringsprogram.
Prisen er 149,- kr. som er et engangsbeløb. Der er altså ingen månedlige omkostninger. Prisen er også forudsat at du selv kan installere og bruger programmet via vores instruktions videoer.
Mulighed for at fakturere for flere virksomheder (Kræver flere registeringer)
EAN understøttet.
Og meget mere....
Første uge er gået og der er solgt 11 stk. Med rigtige gode kunde kommentarer. Det nyeste er fra Ali:
Har fundet ud af det :D.... Mange tak for hjælpen, det er et supper billigt og bruger venligt program du har lavet. Det har løst mine store problemer... Mange tak for hjælpen :D Thumbs up :)
Det er sådanne mails der gør at man gider investere rigtig mange timer i at lave sådan et program.
Nej men 90% af mine kunder klare det hele selv. Så derfor vil jeg belønne dem med lidt rabat.
Jeg har også skåret i funktionaliteterne som du også skriver. Det er for at holde brugervenligheden oppe. Udfra 80/20 reglen tror jeg også der virker her
Angående regnskab så er mine erfaringer med dette at der er fordele ved at splitte det op. Men der kommer nok et light regnskabsprogram, hvor man bare kan "drag and drop" sine PDF faktura ind i regnskabsprogrammet. Så det bliver let og enkelt.
Den eneste forskel der er i de to produkter, er at du kan få hjælp af en IT supporter. Det vil sige hjælp til installering opsætning osv. Det får du ikke til den lave pris.
Installation er ultra simplet synes jeg, men der er nogen der ikke synes det. Så de kan købe programmet til 329,- kr. og få hjælp. Andre der gider se videoerne og selv installere produktet kan så spare lidt penge og betale de 149,- kr.
Selve programmet er det samme, og man får en licens med i prisen. Det er kun support du får ekstra.