jeg ahr lige overværet en knap så hyggelig situation i lufthavn, hvor en arabisk mand kørte ind i en splinter nye peugoet, jeg skyndte mig at atge billede af manden der kørte af sted. Så stoppede han op angreb mig prøve at hive telefon ud af mit hånd og mente at han skal nok efterlade en seddel i vindues rude hos peugeot ejeren. Men det gør han ikke og kørte væk.
Jeg har ventet på peugeots ejer i 15 min men kørte af sted .
Jeg skrev peogoets ejerens nummer ned . hvad gør jeg så nu, for ummidelbart kan jeg ikke finde den person på nettet der ejer den peugeot?
jeg ahr lige overværet en knap så hyggelig situation i lufthavn, hvor en arabisk mand kørte ind i en splinter nye peugoet, jeg skyndte mig at atge billede af manden der kørte af sted. Så stoppede han op angreb mig prøve at hive telefon ud af mit hånd og mente at han skal nok efterlade en seddel i vindues rude hos peugeot ejeren. Men det gør han ikke og kørte væk.
Jeg har ventet på peugeots ejer i 15 min men kørte af sted .
Jeg skrev peogoets ejerens nummer ned . hvad gør jeg så nu, for ummidelbart kan jeg ikke finde den person på nettet der ejer den peugeot?
skal jeg til politiet eller?
Hvad har det iværksætteri at gøre? Som du så pænt spurgte om i denne tråd ;-) http://www.amino.dk/forums/t/130749.aspx
havde du ikke visitkortet med så kunne du jo have givet ham den da han nok havde brug for terapi, kærlighed, omsorg, opmærksomhed og noget sol og varme ;-)
Hvad har det iværksætteri at gøre? Som du så pænt spurgte om i denne tråd ;-) http://www.amino.dk/forums/t/130749.aspx
Jeg tror budskabet i denne tråd er at OP har prøvet at hjælpe et andet menneske, og ikke at hun ville finde ejeren, så havde hun selvfølgelig ringet til politiet.
Ring du bare med det samme, forklar situationen, sig du har billede af det osv.
Politiet har jo adgang til alle de oplysninger om bilen, det er ikke anderledes end hvis du ikke kunne komme ud af din indkørsel p.g.a. en bil har parkeret ud foran den, så ringer de til ejeren.
Godt du tog et billede og godt du reagerede i stedet for at lade stå til!
Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator
Vi havde en bil der utroligt havde formået at ødelægge vores stengærdet i indkørslen. Den beskadigede bil holdt parkeret på den anden side af vejen, og med nummerpladen kontaktede vi politiet, som fik ejeren til at ringe og bede os sende hende regningen på udbedringen af skaden.