Problemer efter flytning af hjemmeside - kan du hjælpe?
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Hej alle sammen,
Jeg har netop flyttet min nyindkøbte hjemmeside , der handler om romantik til UnoEuro.
Forsiden fungere fint, men alle undersiderne melder om denne fejl:
Not Found
The requested URL /category/ikke-kategoriseret/ was not found on this server .
Jeg har også oprettet et nyt indlæg og det melder om samme fejl.
Nogen der ved hvad der er galt og hvordan jeg fikser det?
På forhånd mange tak!
Svar
Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+
Tilmeldt 3. Jul 09
Gustav Svendsen
Skrevet
14-07-2011 kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det er fordi at du i Wordpress har opsat systemet til at lave flotte url adresser. Disse virker dog ikke fordi, du ikke har fået flyttet htaccess filen med over på den nye server.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
14-07-2011 kl. 17:01
Svar
Hej
Har du tjekket om, undersiders navne er stavet og pladseret rigtigt.
Det man skal tænke på er at der er forskel på store og små bogstaver.
Fx
Vil du kalde underside.PHP
underside.php ...og du har denne så vil den ikke kunne vises.
undersude.PHP Mens denne kan vises.
/Kenneth
Svar
Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Ralf Willers
Skrevet
14-07-2011 kl. 17:02
Svar
->> som Gustav siger.. Du mangler sikkert en fil i dit rodbibliotek, som fortæller serveren at den skal omdanne de 'pæne' urls...
Svar
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Tak for din hjælp!
Så hvis jeg får fat i den gamle htaccess, kan jeg så uploade den til min nye server, så det fungere? Og hvordan gør man? Er lidt grøn på det område
Svar
Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+
Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Ralf Willers
Skrevet
14-07-2011 kl. 17:09
Svar
Nu kender jeg ikke UnoEuro's setup, men normalt kan man godt selv oploade htaccess filen.
Svar
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Nu kender keg ikke UnoEuro's setup, men normalt kan man godt selv oploade htaccess filen.
Hvis den bare skal uploades i roden, så kan jeg godt det, men skal den tilrettes på nogen måde, for at det fungere?
Svar
Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Ralf Willers
Skrevet
14-07-2011 kl. 17:13
Svar
Det kommer lidt an på deres setup, men som udgangspunkt, ville jeg prøve at uploade den gamle fil og se om ikke det så virker..
Svar
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Hov - nu virker undersiderne lige pludseligt her. Gør de også det hos jer? I kan tilgå dem ude i menuen til højre.
Svar
Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Ralf Willers
Skrevet
14-07-2011 kl. 17:17
Svar
Jeps. :) den spiller nu..
Svar