Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken software til "Membership site" ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Niels Henriksen:
men hvis vi tager eks. Umbraco som kører .NET så har det allerede et medlemssystem indbygget.

Hvordan er det at kode det fra bunden af? 

Nu har jeg siddet og kodet medlemssystem i snart 13 år så jeg har det i fingerspidserne :D

Mads:
Hvis man starter fra bunden af er der altså mange ting der skal tages højde for.

Derfor det er godt at bruge et system der allerede har taget højde for en række ting så man ikke skal have det i tankerne.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 15:57

Niels Henriksen:

Mads:
Hvis man starter fra bunden af er der altså mange ting der skal tages højde for.

Derfor det er godt at bruge et system der allerede har taget højde for en række ting så man ikke skal have det i tankerne.

Netop - det er det jeg prøver at sige. At kode det fra bunden er simpelthen en større udfordring end de fleste folk forventer. Det er ikke bare lige at sige vupti dupti og så har vi det på plads.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 16:15
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:03

BruunMedia:

Amember er også en løsning! :)

Jeg skrev tre mails til dem indenfor to uger med spørgsmål, da jeg skulle starte E-Uni. De gad aldrig besvare dem, og så tænkte den gamle jyde her, at så gider de nok heller ikke svare på supportspørgsmål senere. Måske har jeg bare været uheldig?

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:24

Jeg Skulle lave et liggende projekt på et tidspunkt og skriv med dem her http://www.yourmembers.co.uk/ de var utrolig hjælpsomme og kunne kontaktes på telefon. De ville lave en pay per veiw plugin ud af deres til under 5000kr. Så måske du skulle kontakte dem. Der features dækker dog som standard de fleste problematikker.

Har du brug for et billigt hjemmeside design eller webshop produktion.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

BruunMedia:

Amember er også en løsning! :)

Jeg skrev tre mails til dem indenfor to uger med spørgsmål, da jeg skulle starte E-Uni. De gad aldrig besvare dem, og så tænkte den gamle jyde her, at så gider de nok heller ikke svare på supportspørgsmål senere. Måske har jeg bare været uheldig?

Har ikke selv brugt dem endnu men er og har været bruger af folk der bruger systemet og det fungere ganske udemærket. F.eks Woothemes.com

Men ingen tvivl om at servicen også skal være der, og har desværre ingen erfaringer med det :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:34

Tak for hjælpen allesammen! Det gav meget inspiration.

Jeg har valgt at køre med "s2Member". På en times tid fik jeg opsat 50% på en test-side, hvilket tegner rigtig godt.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)