Grafikere, webbureau, reklamebureau m.m søges til spændende samarbejde med mit tekstbureau www.neozones.dk. Er du/I et firma der kunne tænke sig et nyt samarbejde, så kontakt mig her.
Eller skriv her fmpost@privat.dk
Hvis du ikke pt har brug for en partner ,kan det være en god hjælp, hvis du giver tippet videre til en relevant i netværket.
Ikke for at være sur, men hvis du lever af at fremstille tekster, hvorfor så ikke bruge lidt mere tid på at formulere dit indlæg? Det fremstår ikke specielt professionelt, snarere modsat.
Indlægget drejer sig om at søge nye samarbejdspartnere
Ok jeg kan se at du har rettet i indlægget, det stod meget uklart før. Men måske du skulle definere det lidt yderligt? Hvad går samarbejdet ud på? Har du noget at tilbyde folk, eller ønsker du blot at komme ind som underleverandør til deres produkter?
Underleverandør er fint. Det har jeg gjort før med grafikere og reklamebureauer.
Sagen er den, for at sige det enkelt, at grafikere, webbureauer mv ofte skal bruge en til at skrive kundens tekster ( fx websitetekst, salgstekster, nyhedsbreve etc etc).
Derfor er det rigtig fint at lave alliancer/samarbejder ml. dem og mit tekstbureau.
Mark du kan gå ind på adressen her http://neozones.dk/ og se hvad jeg tilbyder.