Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nogle friske unge mennesker

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi går med planer om at tilknytte et hjælpe-forum til MobilTjek senere i år. Det bliver et forum, hvor brugerne kan spørge (og få svar) på stort set alt indenfor mobiltelefoni.

Vi søger derfor nogle friske unge og lidt nørdede mennesker, som interesserer sig for smartphones, Android, Windows Phones, tablets, gadgets, Apple produkter, teknik, apps osv. osv., og som samtidig vil tjene en skilling ved siden af skolen. Vi regner med at tilknytte 4-5 personer, som i fællesskab skal sørge for at brugerne får nogle brugbare svar på deres spørgsmål. Det kan være alt fra opsætning af deres nye mobiltelefon, funktioner på telefonen, hvilke apps de skal hente etc.

Du vil desuden få tildelt en administrator funktion, der gør det muligt at rette i brugeres indlæg, hvis der skulle være ulovligt materiale, eller spam i indholdet. Aflønningen vil være 1.000,- kr. om måneden for at være aktiv på siden og det kræver at du er god til at formulere dig og forklare problemstillinger til en lidt ældre generation, for hvem nogle af de mange nye tekniske ord, kan være en by i Rusland.

Smid en mail til info@mobiltjek.dk (Skriv att. Nicolaj i emnefeltet) - Skriv lidt om dig selv, hvilken mobil du har og kom med nogle argumenter for, hvorfor vi skal vælge netop dig, samt hvilke områder der interesserer dig mest indenfor mobiltelefoni. Det er et must, at du bor i Danmark, men det er underordnet om du er fra Bornholm, Sjælland, Fyn eller Jylland.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 00:37

Hej Nicolai!

Lyder rigtig sjovt!

Mon ikke, du får en email fra mig af ;-)

Vi snakkes.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:41

Hej Frederik,

Det vil jeg se frem til Smile

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 00:50

Sidder og skriver på livet løs :-)

Hehe.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:25
Jeg smider sikkert også en mail i løbet af imorgen :)
Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:53

Hej Daniel,

Det lyder godt!

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 10:57

Nicolaj Thomasen:
Aflønningen vil være 1.000,- kr. om måneden for at være aktiv på siden og det kræver at du er god til at formulere dig og forklare problemstillinger til en lidt ældre generation, for hvem nogle af de mange nye tekniske ord, kan være en by i Rusland.

Hvor meget "arbejde" binder man sig til? Jeg ved at det kan være svært at definere, men rene retningslinjer fra starten af ville sikkert hjælpe.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:28

Christoffer Hauthorn Boisen:

Hvor meget "arbejde" binder man sig til? Jeg ved at det kan være svært at definere, men rene retningslinjer fra starten af ville sikkert hjælpe.

Til vores forum søger vi personer, som ville have gjort det gratis, fordi det har deres interesse og de godt kan lide at være aktive på nettet. Aflønningen skal mere ses som en bonus eller belønning for den hjælp man yder. Når man alligevel surfer på mobilen i frikvarteret, så smutter man lige forbi og tjekker om der er et spørgsmål eller 2, hvor man kan give et godt svar. Man tager måske en halv time om aftenen, til de spørgsmål, som lige kræver en Google søgning.

Der kommer selvfølgelig nogle klare retningslinjer, som vi udarbejder i samarbejde med de personer vi udvælger. Vi har allerede et hold unge mennesker tilknyttet til andre funktioner, og de klager ikke :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:46

Jeg har arbejdet i Telebranchen i 3 år med erfaring for flere forskellige afdelinger. Jeg skal nok komme ind på forumet og lege lidt, jeg behøver ingen penge eller fin moderator status, bare send en pm når i er klar, så kigger jeg sikket forbi en gang i mellem.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:12

Hej Mark,

Det lyder super! Jeg skal nok give lyd fra mig Big Smile

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)