Hej Aminoer.
Jeg søger en partner der kunne have lyst til at drive et auktionssite. Jeg har købt et auktionsscript hos www.phpprobid.com Scriptet er er installeret og klar til brug med dansk oversættelse og hosting er på plads hos powerhosting og domænet er aktivt hos DK-Hostmaster. Der er indlagt katagorier og scriptet er sat op til det danske marked. Jeg ved det er op af bakke og drive et auktionssite når vi har spilere på banen som QXL, men syntes du det kunne være sjovt at drive et auktionssite og hvad der dertil hører af arbejde som:
Skaffe brugere der vil bruge auktionen til at sælge deres varer. Måske du gerne vil sælge dine egen varer derinde? Lave SEO og linkbuilding. Være admin og support på sitet og deltage i vedligholdelse og opsætning af sitet.
Auktionen skal være 100% GRATIS for brugerne. Brugerne har mulighed for at oprette deres egen webshop. Brugerne har mulighed for at sælge enkelte varer som det fungerer på QXL og DBA osv.
Så hvis du er motiveret og klar på sådan en udfordring og har det sjovt med det så kontakt mig og vi ser hvad vi sammen kan urette, hvis det engang skulle give en indtægt om 3 år eller noget så deler vi 50/50.
Jeg har indtil videre betalt ca 8.000 Kr af egen lomme og der er på nuværende tidspunkt kun udgifter til hosting og det er småting.
|
Partner til nyt dansk auktionssite søges
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Officewarrior.dk Mens Accessories
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)