Flexisoft er for længst udgået og det er minimum 3-4 år siden denne indpakning var aktuel... De eneste der er tilbage er som oftests kopierne fra Kina, som alle kommer i denne. Skrab med en mønt på tandbørstehovedet oven på logoet og se om teksten forsvinder (du skal skrabe hårdt). Gør den det, så har du fat i en kopi. PÅ de originale er logoet lagt under et lag plastik og kan ikke skrabes af selv om du går virkelig til den.
Der er som sådan ikke noget galt i kopierne (med mindre du spørger Procter & Gamble), men vær opmærksom på at du kan blive stillet til ansvar hvis en del smutter af inde i munden (og det er præcis det der sker for mange af kinakopierne efter kort tids brug) og brugeren sluger denne.
Jeg er udemærket godt klar over hvad der er kopier og hvad der ikke er, men tak for lektionen. I øvrigt kan jeg garantere at flexisoft sælges i detailhandlen den dag i dag og i stor stil, så de er aldeles ikke udgået.
Men du kunne jo have sendt mig en pm i stedet for med dit indlæg og skræmme eventuelle købere væk, jeg går jo heller ikke ind og skriver noget dårligt om dine indlæg.
Jeg kan til enhver tid stå inde for mine vare ellers vil jeg slet ikke poste her.
Min hensigt var bestemt ikke at skræmme nogen væk, blot at orientere. Man støder på rigtig mange Flexisoft på QXL og DBA og jeg har endnu ikke mødt en original pakke endnu de seneste par år. Jeg arbejder i øvrigt med Oral-B produkter til hverdag.
Må jeg i den sammenhæng spørge om hvor det er du har set de originale Flexisoft produkter i detailhandlen? Mig bekendt blev Flexisoft omdøbt til først EB17 omkring 2008 og herefter EB20 ultimo 2010 (29% flere børstehår i forbindelse med seneste opgradering).
Jeg udeluker bestemt ikke at der er restlagre af de gamle Flexisoft børster og jeg kender ikke dine produkter, det var alene ment som en heads up til dig, for det kan til tider være MEGET svært at se forskel på originalen og kopien.