Jeg søger en gratis eller næsten gratis brugervenligt webshop software eller andet program som kan bruges til mit behov.
Jeg har købt et nyt domæne hvor jeg skal sælge meget få forskellige produkter. Max 5.
Udmiddelbart synes jeg ikke at jeg vil satse de store penge på det i starten da jeg gerne vil se det an først.
Så findes der en webshop software eller ligende som er nemt at finde ud af. Og som ikke kræver betalingsmodul abonement og diverse udgifter. Måske betalings mulighed over bank/paypal/ewire. ?? Vil gerne have den geniale mulighed for en for for "indkøbskurv"
Jeg ønsker ikke at kombinere det med min nuværende hjemmeside da det er helt forskellige produkter.
Den Tjekker jeg lige ud. Er den svær at finde ud af for en ikke it-ekspert ?
Det kommer an på hvordan man definerer det.
Hvis du kan finde ud af andre CMS-systemer (wordpress, joomla osv.) så er det rimelig let-tilgængeligt så længe du ikke vil lave de helt store unikke tilpasninger.
Hvis du er helt ny til det med hjemmesider vil jeg anbefale at du får en til at hjælpe dig - det er jo din indtjeningsside vi snakker om så den skal helst virke 100 %. Men det gælder uanset om du vælger prestashop, joomla+virtuemart eller noget helt 3.
Philip
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring