I og med at det er en udstilling af kunstmalerier - synes jeg ikke siden bæger præg af at være kunstnerisk nok. Siden er efter min mening ikke indbydende nok. Et design med et mere gotisk og kunstnerisk struktur, ville gøre siden mere interessant og fængende.
Shoppen ser for "standard" ud. I skulle måske lege mere med at finde jeres eget udtryk.
Jeg kan godt lide forsiden på stounberg.dk, der er det hele ikke firkantet og rettet ind - men så kommer man ind og finder en masse billeder der er opstillet mere eller mindre kedeligt.
Prøv eventuelt at fortsætte stilen fra forsiden og "rode" lidt rundt med linksne i menuen.
Efter man har valgt sprog ville jeg måske også placere en tekst som beskriver jeres firma, og så nedenunder vise nogle af billederne - og lege med deres form, så de ikke bare bliver "firkantede"..
Generelt gøre siden mere kunstnerisk ;)
Hvad angår koden, så har i opbygget siden i frames. Det er en forældet måde at kode på - og jeg bryder mig ikke om, at det kun er indholdet der bliver scrollet ned - og top og menu bliver samme sted.. Men det er jo nok en smagssag :)
Rent teknisk ser det super ud... og brugervenligheden er også i top, men ville nok vire ret i at der mangler det unike præg som den slags varer kræver.. En anden ting der slog mig var at der stå antal ved hver vare... som om man kunne bestille flere af samme maleri.. Ikke for at spille dum, men det kunne mislede nogle i at tro at det var plakater...
Umiddelbart vil jeg sige at siden er rigtig funktionel, brugervenlig og overskuelig. Men jeg synes måske den ser lidt for kedelig ud. Jeg kan godt lide din banner i toppen, da den giver en god indikation af, at du skaber og sælger kunst. Men herefter går det lidt ned af bakke designmæssigt, da det kommer til at ligne for meget en standard webshop. Men jeg må til de ros sige at det er god og overskuelig webshop hvor man som bruger altid ved hvordan man kommer videre.