Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for ny inspiration og ideer til at finde samarbejdspartnere og kunder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoerSmile

Jeg er tekstforfatter på bureauet her:http://neozones.dk/ og har sgu brug for noget frisk inspiration, ideer udefra..  

Jeg er løbet lidt tør for nye gode ideer ift at opfange nye kunder og finde samarbejdspartnere. Jeg er skribent og har en ide om at skrive for on-linemagasiner, nyhedssider på nettet o.l. Men hvilke steder er oplagt at sende en forespørgsel om samarbejde?? Kender du nogle gode links, eller har du selv skrevet for nogen du vil anbefale?

Nye kunder: har du nogle utraditionelle forslag, evt helt-ude-af-boksen ideer til at udpege nye kundeemner og få dem i nettet??

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23

nogen der ligger inde med gode ideer??IdeaIdea

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

En god ide kunne måske være at lave en samarbejdsaftale med en eller flere webbureauer. Jeg har selv tidligere arbejdet indenfor branchen før jeg landede på universitet og der er tit behov for at kunder også skal have skrevet indhold til deres hjemmesider

Men ellers generelt, så er virksomhedsalliancer altid en klar fordel, når det kommer til at føre god forretning. 

Håber du kan bruge det til komme videre Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02

yep, det kan jeg - jeg samarbejder pt med 1 lille reklamebureau, men skal have lavet flere alliancer

Kender du til at skrive for nogle on-linemagasiner?? Måske kan du anbefale nogle

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 22:23

Problemet er lidt efter mit personlige indtryk, at mange af de sites i Danmark kører på frivillige kræfter eller er professionelle blogs indenfor et specielt specialeområde. Så skal du kunne et eller andet, ud over at kunne skrive godt.

Hvis det er engelske sites, så bliver artiklerne ofte skrevet af billig arbejdskraft fra f.eks. Indien, hvor du nok lidt svært ved at følge med prismæssigt.

Du har selvfølgelig muligheden for, at selv skabe dit eget online mag eller professionel blog og så udliciterer mange af opgaverne, hvor du selv sidder som redaktør på de ting som bliver skrevet.

Det kunne måske være en ide Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27

yep

og det er faktisk en glimrende ide, at lave eget on-line mag, som jeg også selv har overvejet.

Det tror jeg sgu jeg sætter igang....jeg tror jeg tager 2-3 iværksættere med i projektet

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 22:33

Hvis du vil have noget inspiration, så er http://lifehacker.com/ en af de online mags, der har klaret sig rigtig godt, netop fordi de skiller klart ud fra mængden, men leverer et nyhedsmagasin som alle har brug for uden at vide det. Så der er god inspiration at hente der.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52

lifehacker.com er utrolig spændende. tak for inspiration

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)