@Kenneth Tillykke med fødselsdagen! |
Ideer er ingenting, udførelsen er alt!
Jeg har også en masse "gode idéer" men jeg har ikke tid til at gøre noget ved dem.
@Kenneth Tillykke med fødselsdagen! |
Ideer er ingenting, udførelsen er alt! Jeg har også en masse "gode idéer" men jeg har ikke tid til at gøre noget ved dem. |
Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.
Takker Til emnet Så er det svært at forholde sig til en ide. OG det er også derfor at folk reager som de gør. Hvis man vil sælge en ide, så skal man sørge for at gøre mennesker sulten, sådan at de kan se at det er den store åbenbaring. Jeg har set mange her, der skriver at de har en ide, uden andet at forholde sig til. Og så bliver det lidt ligesom ligegyldigt. Jeg ved udemærket godt at man tit kan være bange for at nogen stjæler den, sådan at man mister alt. Og det er desværre prisen, ved ikke selv at udføre/forfølge sine ideer. Noget af det som der mangler, er, branche...er det IT webforum/side, en service eller et produkt. Og så noget andet, er om der skal mange penge for at udvikle ideen. Og kan den forrentes hurtigt hjem igen. Og 10% af noget, hvor man ikke står med en risiko, skal så være et rigtig godt produkt. Og hvordan forventer man at det skal forløbe. For låner jeg et beløb, eller laver en invistering, så skal det beløb trækkes fra, og derved kan du så resikere at stå uden penge i flere år. Og er det så indkalkuleret. Og er du forberedt på. Da man hurtigt kan komme iden faldgrube at man tror at partneren snyder en. /Kenneth |
Send din ide og lad mig se på det |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Nå det mener du alligevel? Vi vil jo heller ikke have nogen føler sig udenfor. |
Lyder spænde skriv en besked om hvad det er :) Hilsen rvejsgaard |
Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.