Jeg har i udlandet fundet en creme/kosmetikserie, som ikke pt. findes i Danmark - og som jeg kunne tænke mig at sælge i Danmark. Jeg har endnu ikke sendt en forespørgsel til producenten og er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal udforme denne.
Jeg tænker mig, at det må være noget med at bede om at få agenturet for Danmark - men... jeg er ikke sikker på, at jeg helt ved, hvad begrebet dækker.
Ligger der mere i det end at have eksklusivret til salg for et afgrænset område? - og hvad vil være rimeligt at bede om at få som andel af salget?
Ligger der mere i det end at have eksklusivret til salg for et afgrænset område? - og hvad vil være rimeligt at bede om at få som andel af salget?
Umiddelbart har producenten en relativ fast pris som du får svært ved at rokke ret meget ved (eneste måde den ændrer sig på er større ordre el. kontraktbindng til X antal ordrer pr Y tid.)
I forhold til at få en eklusivaftale skal du formegentligt (du nævner det er kosmetik) være klar på at 'kravet' til dig for at få en sådan aftale er nogle relativt store ordrer allerede fra dag 1.
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup