Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook 'LIKE' fan page / hvordan og hvorledes?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med at etablere et tøjbrand med navnet Cottonwood® / CTNWD® - I den forbindelse vil jeg gerne lave en facebook fan page hvor folk kan gå ind og trykke 'like' samt se kollektioner, events, nyheder osv.

Jeg har selv en personlig facebook profil og har allerede oprettet en facebook side til mit brand, men syntes godt nok at det er en jungle at få det til at se ud som alle de andre 'tøj' sider... 

Er der en guide til det eller hvorledes? - Vil gerne have styr på det hele inden jeg udgiver den officielt. 

Mvh

Katja Valentina / Cottonwood®

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:47

Hej Katja.

Det er ikke så svært hvis du allerede har en side.

se fashionwomen

den er helt ny og lavet lyn hurtig.

Det kræver

et banner til venstre side.

et stort på forsiden (det jeg har lagt på er 500x500)

og så skal du ellers oprette nogle album med de forskellige kollektioner.

fashionwomen er helt ny og der er ved at blivelavet nogle ordentlige billeder så det der er der nu er bare lige som start.

har du selv bannerne vil jeg godt kunne sætte det op med dine ønsker. 

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 19:30

Hej Katja

HVis du gerne vil have hjælp til at lave den lidt mere speciel end andre, med flere menupunkter til venstre

Se f.eks. http://www.facebook.com/LoveJoy.dk

Så kan godt hjælpe dig med det. Jeg har lavet en applikation til facebook, som kan netop det.

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)