Jeg står og skal til at opbygge et par engelske MFA-sites i den nærmeste fremtid. Til det regner jeg med at investere i et udenlandsk webhotel af en art i stedet for at ligge de nye domæner på mit nuværende Meebox / Maxiweb hotel.
Jeg kan se, at de to "store" udbydere i forhold til udenlandsk / amerikansk webhosting er GoDaddy og HostGator. Jeg har også kigget på muligheder som Amazons cloudhosting.
Hvad har I erfaring med? Bør jeg tage GoDaddy, HostGator, Amazon eller noget helt tredje? Jeg skal bare kunne lave en mult-site installation af Wordpress, og så er jeg sådan set kørende.
Jeg står og skal til at opbygge et par engelske MFA-sites i den nærmeste fremtid. Til det regner jeg med at investere i et udenlandsk webhotel af en art i stedet for at ligge de nye domæner på mit nuværende Meebox / Maxiweb hotel.
Engelske? Taler vi England eller USA? :-) GoDaddy og Hostgator, er jo et bud i USA.. Men taler vi europæriske linjer, så er MaxiWeb et godt bud - hvor serveren ligger i Holland.. Og hvis du vil have ægte britisk hosting, så prøv webhosting.uk.com
Du har ret, der var jo nok lige lovligt upræcis. Det er amerikanske servers, jeg skal have fat på, og ikke europæiske for denne omgang. Ellers mange tak for buddet!
Du har ret, der var jo nok lige lovligt upræcis. Det er amerikanske servers, jeg skal have fat på, og ikke europæiske for denne omgang. Ellers mange tak for buddet!
Hvis du kan bære lidt over med designet på deres hosting site ;) så vil jeg ganske varmt anbefale http://pilotpig.net/ som er et amerikansk hosting firma ejet af Parasane - http://www.parasane.net/
Et hosting firma jeg har været hos i nogle år nu og som jeg er både rigtig glad for og har været rigtig tilfreds med. Både med prisen, supporten, mulighederne, driften og stabiliteten.
De har blandt andet en del af mirror hostingen for php.net, hvilket muligvis ikke er et kvalitetsstempel i sig selv, men for en nørd som mig signalerer det også lidt om deres interesser og prioriteter.
Min kontakt hos Parasane har været meget behjælpelig - hvis det har interesse kan jeg sætte dig i kontakt med ham.
De har blandt andet en del af mirror hostingen for php.net, hvilket muligvis ikke er et kvalitetsstempel i sig selv, men for en nørd som mig signalerer det også lidt om deres interesser og prioriteter.
Tjaaa... Vi har hostet dk2.php.net siden 2008 - og syntes sgu ikke kravne er ret store :) Vores kunder stiller jo faktisk størrer krav - php.net - er bare lidt prestige i teknik-branchen ;)
Tjaaa... Vi har hostet dk2.php.net siden 2008 - og syntes sgu ikke kravne er ret store :) Vores kunder stiller jo faktisk størrer krav - php.net - er bare lidt prestige i teknik-branchen ;)
Det er også min pointe - det er ikke et kvalitetsstempel at man hoster et spejl af php.net, men det viser jo lidt om den interesse man har som virksomhed til et open source community - og det er bestemt noget jeg værdsætter at se.
Det er også min pointe - det er ikke et kvalitetsstempel at man hoster et spejl af php.net, men det viser jo lidt om den interesse man har som virksomhed til et open source community - og det er bestemt noget jeg værdsætter at se.
Præcis :-) Men der er jo også meget meget få mirrors, sammenlignet til udbydere.. Men deres krav er hastighed, båndbredde og stabilt som en klippe, ellers ryger man ud - så lidt kan det jo bruges til :)