Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg i JP Puls: "Vi vil leve som amerikanere"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

God formiddag, guys & gals. Skype-Smile

Min faste morgenrutine starter med, efter at jeg har skrevet en tekste eller 2, at jeg går ned og læser avisen - Jyllands Posten - mens jeg spiser mit trofaste rugbrød. I dag var der en særligt interessant artikel om Mr. Thorborg himself. Temaet i Puls-sektionen i dag er udlandsdanskere, hvordan flere og flere rejser ud, og at de gør det for at arbejde i udlandet i højere grad end før.

Til det fomål er der sat fokus på 4-5 skæbner, hvor det meste af fokusset er lagt på Martin Thorborg og hans familie i Delray. Selvom jeg godt kunne historien i forvejen, labbede jeg det i mig som en anden junkie. Jeg har lige hurtigt taget et par billeder, så I andre også kan danne jer et indblik, men jeg tvivler stærkt på, at I kan læse noget som helst. Artiklen ligger, så vidt jeg kan se, ikke på JP.dk, så I må ud at købe avisen, hvis I selv vil læse det. Hvad jeg sagtens kan anbefale. Skype-Smile

Jeg kan især anbefale stykket om glubske dræberhajer 100 meter fra Thorborgs hus, onde og griske banker og hvordan Martins datter fik en hel klasse til at græde grundet (manglende) religiøse holdninger. Der er faktisk rigtigt meget interessant at læse, og som alting er med Thorborg bidrager det også til at skabe perspektiv i forhold til vores trygge hverdag indenfor vores grænsebomme og toldbetjente.

Billeder:

Jeg beklager de alternative vinkler på billederne. Jeg håber, at I kan dreje jeres skærm..

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:03

Det er sygt nok det der. 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 09:11

Hvorfor er jeg på sommercamp, når der endelig kommer interessante artikler i JP!

Jeg må have fat i de gamle, og bede dem gemme den.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14

godt tip. den må jeg ha fat i

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)