Jeg skal finde et navn til den nye opcomming biks, ligesom så mange andre har skulle :-S ordet skal helst rumme følgende genkendelse når folk hører det :-D: sikkerhed! styrke! mod! retro! navy! under/på hav/vand bedst! Scandinavisk/nordisk Det ord som jeg selv har fundet på som rummer meget af det ovenstående er -Viking- håber der er en der rummer så meget viden at han/hun kan komme med et kvalificeret bud på et navn (tænk internationalt).. såfremt jeg vælger at bruge navnet. så finder jeg på en fed overraskelse til vedkommende :-) God nat og god hygge med hjernevrideren :-) Mvh Omar |
en lille hjernevrider til natteravnene :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Godaften, Hvad skal der sælges? Ta' eventuelt udgangspunkt i nogle af ordene og brainstorm ;-) Vh, Tobias. |
Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network.

super response.. :-) ægrir er ikke ringe.. problemet er at det bliver noget som folk ikke kender dvs. de forbinder ingen af de ovennævnte nøgleord med navnet.. med undtagelse af security :-) hehe Kan desværre ikke fortælle hvad der skal sælges endnu :-( Mvh Omar
|
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Viking Seals bortset fra at det kan forveklses med american football :/ men det har elementerne |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk

Navnet er vel brugt af posiodon dykker udstyr producent så fra den vinkel er det et dårligt valg til min forretning :( Takker for den fede response fra alle :) |
Her er nummeret til Jes kroman (daglig leder i skibsbevaringsfonden) 55999518 Han kan sikkert fortælle dig en hel masse. Glæder mig til at høre hvad du finder ud af ;) Mvh Daniel |