Det giver faktisk god mening! |
- løst tidligere -
Det giver faktisk god mening! |
Man slukker alle afbrydere undtagen nr. 1. Venter 10min. slukker nr.1 og tænder nr. 2. Man går direkte ind i rum nr.2 og leder efter en varm pære samt en tændt pære. Problem solved. UPDATE: Bahh, tænkte for lang tid over den :S Mark var vist hurtigst. |
Der var en der var hurtigere end mig :-) |
Fuldkommen rigtigt, man: Tænd kontakt 1 lad kontakt 2 være slukket og varmer nummer 3 op :) Tillykke Mark, send din adresse i en pb til mig. Desværre kom du forsent Casper, men du har også fuldkommen ret. Hilsen Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej Hvad er det for en lorte opgave..... Der var ikke defineret at pærene var slukket fra starten af......Hvad sker der lige her.....Det er fejl behæftigt, og derfor ugyldig. /Kenneth Dette indlæg skal ikke tages seriøst. er bare en dårlig taber. |
Hej Kenneth hehe... Det er ikke relevant til opgaven om pærerne var tændt fra starten eller ej. Der findes kun 1 god løsning :) Lev med det :-) Hilsen Emil |
Hvis Casper melder forbi, så send den til Kenneth for den mest kreative løsning |
Casper, hvis Mark synes, så send bare dine oplysninger så sender jeg dig den istedet for. Hilsen Emil |