Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hosting-hjemmeside ønskes!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg er en af de "unge" iværksættere og jeg har valgt at sætte gang i et firma der omhandler det jeg er bedst til: IT - i det her tilfælde hosting af servere, vps'er og ren colocation.

Jeg har derfor oprettet en hjemmeside til formålet men jeg ønsker noget feedback på hvordan mit site ser ud i jeres øjne, og hvad jeg eventuelt kan gøre bedre. Jeg bruger Joomla som CMS, og har dertil lavet mit eget template ved hjælp af programmet "artisteer" som jeg synes er et super program. :-)

Websiden hedder www.privathost.dk og jeg ville være taknemmelig hvis i gad at give ris og ros samt nogle gode tips!

Takker på forhånd. :-)

Hilsen Christoffer

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:37

Super godt gået og tillykke med det ;-)

Lige nogle ting jeg syntes du mangler eller måske ikke skulle være der ;-)

Kortet på forsiden syntes jeg bare er fyld eller lidt grimt. Folk der har lidt forstand på hosting ved godt hvor DIX ligger og gør privatpersonerne det ikke så giv dem en adresse ved kontakt. Jeg syntes det ødelægger din hjemmeside.

En anden ting er, en klassisk fejl som rigtig mange laver, hvad er dine trafik priser på dine dedikeret og VPS servere hvis man bruger udover det tilladte?? Og endnu vigtigere, hvordan regner i trafikken ud???

Udover dette, hvordan får man fat i jer?? Jeg kan slet ikke se nogen kontakt oplysninger(Jo jo en email når man går ind under ydelser) og er det meningen som jeg ikke håber, så bliver det svært at tage seriøst. En email er ikke nok, hvis man vil tilbyde professionel hosting i dag;-)  Få en kontakt knap i menuen ved de andre punkter ;-)

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:51

Bare lige noget hurtigt:

Kortet på forsiden er malplaceret. Få et nyt banner hvis muligt. Gør det hele lidt mere overskueligt.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:13

Handels betingelser mangler totalt på siden dem kunne jeg ikke finde

mere om hvad i tilbyder , kort hvad betyder VPS og hvad er forskel på server lav en kort sammenlign

forklare alle ting på siden er meget lidt generelt og skal være ekspert i disse ord vis skal finde hovedet og hale i siden

hvad betyder grænser GB trafik hvad vis de overskrides justere i bare op eller lukker i siden eller giver bøder.

Kortet også væk med det på forsiden frem med jeres meste solgte produkter.

En meget kort titlen i har husk udnyt google viser op til 67 tegn og ingen søger på forside når de leder efter jeres produkt så jeg vælge et mere sigende om siden jeg mener denne her titlen <title>Forside</title>

hvordan bestiller man produkter jeg kunne ikke se nogle bestil knap på siden eller er dette under opbygning at man kan bestille produkter hos jer?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeres tekster fejler, allesammen, få dem skrevet af en som har forstand på hosting, og få så en anden til at sørge for tegnsætning og stavefejl.

Blot et par eksempler:

- "Vores hostingcenter er lokaliseret i Kongens Lyngby i UNI-C's hostingcenter" er det et Babushkahostingcenter eller er du bare ikke særlig god til dansk? :)

- "Vores udstyr er af nyeste teknologi." sikke noget vås, "Vi anvender det nyeste teknologi, og bruger udelukkende Cisco udstyr" ville være meget smartere.

- "Du har fri adgang til internettet. Al af serverens netforbindelse skal foregå på lovlig vis efter den danske lovgivning. Det er fx. ulovligt at bruge netforbindelsen til at sende/hente copyright-beskyttet materiale." det der er noget vås ... og selvom det var formuleret korrekt ville det være plat at skrive det. Skal du ikke også lave en kolonne hvor du forklarer at dine kunder ikke må slå hinanden ihjel inde i serverrummet så? Nå nej ... det ved de godt!

- "Vi har lokation i Kongens Lyngby, også kaldet DIX der driftes af UNI-C" Så Lyngby hedder nu "DIX" og Lyngby drives af Uni-C? Spænende ... kan du dokumentere det? :-)

- "Her har vi vores eget skab " skrev du ikke lige at i havde et hostingcenter?

- "Zen Systems har mange peeringer, bl.a. til det danske internet exchange DIX" - arh ... de har mange peeringer på DIX ikke til, og hvis endelig DIX var noget man kunne peer'e med ville det hedde "med" og ikke til.

Udover det er siden grim, det ligner noget jeg ku ha lavet ... og det er bestemt ikke et kompliment. Hvis du mener det seriøst, så gå ned i banken og lån 10.000kr mere (eller hvor du nu har lånt penge til at finanicere et skab i dix'en).

Wordpress Template, 500kr

Tilpasning af ovenstående, 1500kr

Logo konkurrence, 1000kr

Teknisk tekstforfatter, 2500kr

Korrekturlæser, 1000kr

Opsætning og SEO af din Wordpress, 2500kr

Er det ikke cirka 10k? Det kan godt være du mener du kan selv, men det har du jo lige bevist at du ikke kan. Nu er det så på tide at få nogle andre på banen :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 01:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes du skal have en billig tekstforfatter ind over din hjemmeside - den mangler tekst! Jeg kan anbefale Halfdan Timm! Jeg har selv brugt ham til at lave tekster på min hjemmeside - og det er ikke noget jeg betror alle og enhver, men han har levet op til mine krav. Du kan se hans hjemmeside her. For god ordens skyld, så har jeg ikke lavet hans hjemmeside eller logo (ja Halfdan, du trænger til et nyt logo!) :=).

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 07:30

Mikkel Mikjær Christensen:
- "Vores hostingcenter er lokaliseret i Kongens Lyngby i UNI-C's hostingcenter" er det et Babushkahostingcenter eller er du bare ikke særlig god til dansk? :)

Jeg er glad for din feedback, men jeg mener ikke at du kan dømme min erfaring med hosting ud fra noget informativ tekst jeg har skrevet på en hjemmeside. Jeg ved mere end du lige går og har i tankerne...

Det er ikke altid let at gennemskue sine egne stave- og grammatikfejl, og det er heller ikke let at se på ens hjemmeside med andres øjne - alle har jo hver sin mening. Det er jo derfor at jeg vælger at få feedback på hjemmesiden så jeg kan gøre det bedre... men tak fordi at du tog din tid.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 07:34

tak for feedback'en!

Man bestiller produktet under dens respektive side i oversigten, men jeg har endnu ikke fået anskaffet mig et kundesystem så der står bare "Bestil" uden link til. Handelsbetingelser er en ordentlig moppedreng så den er ikke hjemme endnu.. Men jeg arbejder på det. Der vil selvfølgelig blive nævnt hvis nu man overskrider trafik, m.m.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 09:07

Jeg kan ikke se teksten i topbanneret - Den hvide tekst bliver usynlig, især på midten.

Og lav en kontakt-os knap i menuen, og smid kortet samt kontakt informationer ind (evt. en kontaktformular, og her er fox-contact en god og simpel udvidelse til Joomla.

Sæt Joomla til at vise sidens navn i title (gøres under global configuration - site - include site name in page titles til højre) - Alternativt få installeret sh404SEF, så du kan styre URLs osv.

Jeg savner også lidt information om hvad de forskellige ydelser er - det er langt fra alle, der ved hvad colocation er. Man kan så diskutere, om dem der ikke ved hvad det er, skal bruge det, men lav en side der forklarer de forskellige begreber. Lav evt. menuen ydelser klikbart og skriv lidt om de forskellige typer her.

Og så savner jeg et navn og adresse - under firmaprofil (eller kontakt os). Evt. et CVR nummer, hvis du har sådan et. Det skaber en smule mere troværdighed.

Og til sidst... hvad med support på en VPS? Og er der noget admin interface? Hvem kan jeg ringe til, hvis den ikke virker? Er der 24/7 bemanding på en telefon? Kan man tilkøbe telefonsupport?

Ellers er det bare at klø på, og få spredt dit budskab :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:43

Christoffer:

jeg mener ikke at du kan dømme min erfaring med hosting ud fra noget informativ tekst jeg har skrevet på en hjemmeside.

Muligvis ikke ... men det gjorde jeg, og det gør dine kunder også. 

Noget helt andet jeg så ikke forstår er hvorfor du laver så mange fejl hvis du "ved mere end jeg har i tankerne" .. men den del er irrelevant for diskutionen, det handler om teksten og den fejler, big time :-)

Held og lykke med projektet ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)