Hej allesammen, Jeg er en af de "unge" iværksættere og jeg har valgt at sætte gang i et firma der omhandler det jeg er bedst til: IT - i det her tilfælde hosting af servere, vps'er og ren colocation. Jeg har derfor oprettet en hjemmeside til formålet men jeg ønsker noget feedback på hvordan mit site ser ud i jeres øjne, og hvad jeg eventuelt kan gøre bedre. Jeg bruger Joomla som CMS, og har dertil lavet mit eget template ved hjælp af programmet "artisteer" som jeg synes er et super program. :-) Websiden hedder www.privathost.dk og jeg ville være taknemmelig hvis i gad at give ris og ros samt nogle gode tips! Takker på forhånd. :-) Hilsen Christoffer |
Super godt gået og tillykke med det ;-)
Lige nogle ting jeg syntes du mangler eller måske ikke skulle være der ;-)
Kortet på forsiden syntes jeg bare er fyld eller lidt grimt. Folk der har lidt forstand på hosting ved godt hvor DIX ligger og gør privatpersonerne det ikke så giv dem en adresse ved kontakt. Jeg syntes det ødelægger din hjemmeside.
En anden ting er, en klassisk fejl som rigtig mange laver, hvad er dine trafik priser på dine dedikeret og VPS servere hvis man bruger udover det tilladte?? Og endnu vigtigere, hvordan regner i trafikken ud???
Udover dette, hvordan får man fat i jer?? Jeg kan slet ikke se nogen kontakt oplysninger(Jo jo en email når man går ind under ydelser) og er det meningen som jeg ikke håber, så bliver det svært at tage seriøst. En email er ikke nok, hvis man vil tilbyde professionel hosting i dag;-) Få en kontakt knap i menuen ved de andre punkter ;-)