Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en god ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino - jeg har tænkt over at lave en kundeservice, sms-tjeneste. jeg arbejder i en superbest et tilfældigt sted her i landet;), og jeg har tænkt over at man så kunne blive medlem af et abonoment af denne her butik, hvor man så ugentligt/dagligt modtager særlige tilbud, og nyhedsbreve over sms. Vi er allerede kendt i kæden for at have den reneste, pæneste og bedste service, og har fået adskillige priser for det. jeg tænkte at det her ville løfte servicen det ekstra til top.Tror i det er noget der er penge i? og ville det kunne være bæredygtigt og så senere udvikles længere ud i kæden?

-jeg er godt klar over man skal knokle for at få succes, men det er jeg villig til!

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 20:09

Hej Rune

Det er en god ide. Jeg ved at en af Super best butikkerne i valby tilbyder den smsservice som du omtaler.

Jeg sender dig lige en PB med nogle login infos til mit site www.smsgateway.dk Så kan du se hvor nemt det er at lave din ide :)

Med vores GruppeSMS modul og et keyword vil du kunne lave automatisk tilmelding og frameldig. Så skal du bare sende en besked ud til de forskellige Butikker/Grupper.

Det er muligt at lave tidsbestemt afsendelse så du kan skrive næste uges tilbud ind og sætte den til at udsende beskeden automatisk søndag eftermiddag fx.

Mvh
Jacob V Ossipoff
SMSgateway.dk

Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 20:13

Mange tak for det Jacop, du kan muligvis blive en stor hjælp senere hen:)!

Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 20:14

*jacob

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 20:26

Kan ikke sende en PM til dig. Kan du sende mig en mail på jvo@smsgateway.dk Så sender jeg dig info den vej ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)