Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK Hostmaster har deaktiveret domænet - hvornår?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har fundet et domæne, som jeg meget gerne vil have fingre i - og det viser sig at domænet udløb i februar - og DK hostmasters siger at domænet er deaktiveret.

Mit spørgsmål er så, hvornår domænet er frit til jeg kan købe det - Går der dage, uger eller måneder endnu?

På forhånd tak

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er 3 månederne dog kan der gå op til 3 månederne ekstra hvad jeg ved vis man går ind og gen aktivere det.

lige hvornår de par stykker jeg står på vente liste er meget forskelligt hvornår jeg har fået,  nogle har været deaktiveret en måned så ledig andre 6 måneder .

Du nok Skal regne med er ledig start august til september midt, dog ikke dig der får det, vis en anden er på venteliste før dig, men jeg

jeg synes normalt det er plus tid end de siger om det fordi de regner en måneden frem eller andet ved jeg ikke

sæt dig på ventelist så behøver du ikke tjekke hverdag om det er ledigt og vis anden sætter sig på ventelisten så får du ikke domænet når det ikke mere er deaktiveret https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)